Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

I'M BACK :)

bukak balik blog buruk ni selepas agak lama tak menconteng . sekarang aku dah kering idea nak membebel pasal apa kat sini --"

okeyh ! 2012 dah berakhir pun . dah masuk tahun baru . tapi aku takda azam untuk tahun ni --"
ntah la . dah blur . tak tau nak target apa . yang aku tau aku just nak habeskan degree ni dulu . tu matlamat jangka pendek aku . dan aku dah menghampiri saat saat tu . bila dah hantar full report final project hari tu , Ya Allah , rasa macam dah terlepas satu beban yang berat dari bahu aku ni . rasa merdeka ! dan akibatnya , sampai skarang aku tak start study lagi untuk paper finance 13 aribulan ni --"

dah masuk 2013 , bermakna dah bertambah la stage umur aku . 24 tahun ! tua rasanya T_T 
aaarrrggghh ! seriously dah 24 tahun . aku rasa aku still macam budak budak lagi . betol ke aku dah 24 tahun ? *tak perlu pun cakap banyak kali padahal dah tahu hakikat yang diri dah boleh jadi mak orang --" *

fine ! aku nak kawen . sapa sapa sila la masuk meminang . weehooo ! *tak malu* 


p/s: dah tak tau nak conteng apa . tunggu nanti aku dah siap jilid final project aku . nanti aku tempek kat sini . biar blog ni meriah macam zaman zaman aku rajin dulu :)