Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

FINALLY...

akhirnya , Ijazah Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) telah berjaya disempurnakan . aku dah submit thesis aku . alhamdulillah . aku bersyukur sangat dengan apa yang aku dah capai sekarang . kalau sebelum ni aku rasa macam tak mampu nak harungi semua dugaan , sampaikan satu tahap aku rasa macam nak give up , tapi sekarang semua tu dah selesai . dan akhirnya aku sedar yang semua tu tak la seteruk mana . dah habes pun kan :)

perancangan seterusnya . kata hati lebih kepada nak kerja . sebab aku fikir aku banyak tanggungjawab . adik adik ramai , family susah , semua tu tanggungjawab aku . so aku kena kerja . ramai yang pujuk aku sambung master . grab tawaran haritu . hazwan pun suruh sambung . katanya dia nak tubuhkan group lecturer terhebat . lawak je aku dengar :D

berbelah bahagi sebenarnya nak sambung master . antara sebabnya  (1) trauma dengan projek sarjana muda . banyak sangat dugaan . terlampau banyak . naseb baek siap jugak . kalo master tak tau la camna . (2) pengaruh ros . bukan bermaksud ros pengaruh aku ka pa . cuma aku takut tengok ros . tension 24/7 . kadang kadang nanges sorang sorang . ros takpa la kuat . kalo aku , tak sempat siap dah gila agaknya . so biar la dulu . aku nak kerja . kukuhkan kedudukan . kahwin . then baru nak sambung master :)

apa apa pun , dah selesai urusan 2 setengah tahun aku kat utm skudai . kalau masuk utm kl kira 5 setengah tahun la . fuh! gigih gila rasa . thanks kat family yang sentiasa sokong tak kira apa pun keputusan yang aku buat (mak,abah,tok,auntieja,kakngah,kaklang,achik,amad,adikpijan) . thanks sangat kat kawan kawan yang dah banyak bagi semangat dan banyak tolong aku (intan,ros,rusy,kak dahlia,neni,kechik,shalini,renuga,epul,sham,gang kkdk,geng agra,mmbe skolah,mmbe shd,mmbe shr,mmbe ddg,mmbe online) . thanks to seseorang yang selalu ada dalam fikiran (enchek ngarut) . thanks to supervisor yang selalu bagi macam macam nasihat (Prof Madya Dr Abd Aziz Buang) . 

Projek Sarjana Muda dah siap . bermakna secara tak rasminya saya telah bergraduasi . yeay !


dah siap dah . MERDEKA !


mereka yang menemani saya pada semester akhir . ily