Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SELAMAT PENGANTIN BARU : BOB 'IQBAL' :)



25 ogos 2012 . kenduri kat rumah bob . dah kawen dah kawan aku sorang ni . bob kata dia memang saja pilih tarikh yang semua orang cuti . so membe membe klas 5akaun bley p kenduri dia . haha memang menjadi perancangan bob . walaupun tak sempat nak jumpa semua tapi sebahagian dari kami sempat la kumpul amek gambar ramai ramai . bila lagi nak dapat moment camni weyh . nak buat reunion masing masing jarang balik . camna ? kena tunggu membe len kawen baru bley kumpul lagi :) dan yang paling terharu . bob sanggup call n mai jumpa aku sendiri semata mata nak pastikan aku pi kenduri dia . soo sweet la bob !

yang paling best bila kumpul ramai ramai mula la masing masing nak merapu . muka dah lain tapi perangai tetap tak berubah . memang best sangat . harap dapat kumpul camni lagi . dan disebabkan kenduri bob , hubungan aku dengan salah sorang kawan baek aku dah kembali seperti sedia kala . siapa dia ? mamat berbaju pink iaitu hersham ! haha dah lama tak jumpa pakcik ni . nanti aku balik kl kita lepak sama sama okeyh !

selamat pengantin baru untuk bob dan isterinya yanti . semoga berkekalan hingga ke akhir hayat . dikurniakan cahaya mata yang comel dan soleh . bahagia dengan fasa baru dalam hidup dan diberkati Allah selama lamanya :)