Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

BABY !

lately . aku suka sangat tengok baby . memang la dari dulu lagi dah suka . tapi semenjak dua menjak ni ramai plak kawan and sedara aku yang ada baby . tu kira yang dekat . tak termasuk anak orang yang lalu lalang lagi . cute sangat ! bila dapat peluk and dukung baby , rasa tenang sangat . dapat kiss then cubit cubit pipi yang tembam . geram geram . 

aku pun dah lama tak jaga baby . dulu masa adik adik kecik lagi memang muka aku la kena jaga . sekarang suma dah besar . dah rindu nak mandikan baby . tukar lampin . bancuh susu . tidokan baby . bestnya ! aku sampai tanya adik pijan kenapa dia besar ? kenapa tak jadi baby ja macam dulu ? mengong kan aku :p

ada tak sapa sapa nak offer aku jaga baby ? aku pun ngah cuti ni . kalau ada memang aku terus grab offer tu . tak cakap banyak dah . kalau nak tunggu baby sendiri memang berkurun berabad la kan .


DAHLIA IMANI *sumber: curi dari fb mak dia :p

dahlia . anak sepupu aku . sangat tembam . last aku pi tengok dia aritu tak boleh meniarap lagi . sekarang ni dengar cerita dah mula nak melangkah . kena pi jumpa jugak before abes cuti ni .

takda baby yang tak comel . selagi ia bernama baby ia mesti comel . aku pun nak ada baby yang comel and bambam jugak nanti :)

p/s : Nawra Marissa . sedap kan nama ni ? nama pengaruh novel punya . nak boh kat baby aku nanti . macam dah confirm confirm ja baby tu perempuan kan :p