Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

TEXT

"hai awak . selamat pagi . awak . saya rindu . boley tak kalau saya nak jumpa awak . untuk kali terakhir mungkin . lepas tu saya janji saya takkan kacau awak sampai bila bila . boley tak ?"

ah . pagi pagi dah terfikir nak hantar text macam ni . so hantar ke ? ermm mesti la tak . berani plak aku nak hantar kan . kalau hantar pun dah confirm takda balasan . nak buat apa ? malu sorang sorang . 

eh eh . tapi awak selalu baca apa yang saya conteng kat sini kan ? so boley tak awak ? -_-"

harapan . betol ke dia selalu baca ? tak kot . blog buruk ni takda apa yang penting untuk dia . so aku simpan text berbaur ''pompuan-muka-tak-malu-orang-dah-tak-nak-pun-still-terhegeh-hegeh" ni sorang sorang . and biar je aku berangan dia reply text tu konon konon cakap camni .

"morning awak . boley . saya pun nak jumpa awak . saya rindu awak jugak ! awak datang la kl . nanti kita jumpa kat klcc . kita dah lama tak lepak tepi tasik tu ."

ceh . harapan lagi . -_-"
tak faham kenapa aku suka sangat nak sakitkan hati sendiri .
orang dah buang hang la jat oi !
dia bukan hang punya lagi .
tak reti bahasa ka ? 

siti hajar farahin memang tak reti bahasa .
terjemah la dalam bahasa apa pun dan aku takkan faham .
*pekak*bisu*tapi tak buta*

p/s: errr selamat hari rabu . 3 hari lagi paper advance manufacturing . dan aku masih takda kesedaran untuk study ;p