Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

DINNER FPPSM

oh my . rupanya keserabutan jiwa telah membuat aku lupa untuk menghapdate pasal dinner fakulti yang telah ku tempuh beberapa minggu yang lalu . baek punya dok blogwalking tadi tetiba nampak satu entry pasal dinner . secara otomatik teringat dinner tu . hewhew

eh haruslah update benda ni sebab ni last dinner yang aku attended with my beloved friends . ceh konon emosi la . memang emosi pun sebab sem depan aku terperuk sorang sorang kat utm ni . yang lain dah grad . padan muka !

takda apa nak cita sangat sebab bagi aku dinner ni simple ja . tema pun 'sopan' . so kami pun takda la sampai tahap ghairah bernafsu kuarkan duit riban riban untuk beli baju baru . kalau tema 'seksi' pening jugak la kepala kot . bajet aku untuk dinner kali ni adalah RM4 sahaja . tu pun sebab terpaksa . just jahit dat kat belakang baju dinner lama aku yang aku rasa macam gelebeh gila . biasa la dah kurus . *ceh.harapan! yaa aku pakai baju lama . so ? ada nak gelak ? yang penting aku gojes malam tu . *ceh.harapan.lagi! 

aku takkan cita dari mula macam zaman zaman kendos baru buat blog dulu . heran macam mana aku bley taip dari proses beristinjak-mandi-pakai baju-mekap-p dinner-balik-bukak baju-mandi-tido . wah entry yang panjang . so layan gambaq sudah !


nampak muka sopan beradab tertib di meja makan . tangan sume taknak plak dok atas riba je kan . hasil mengambil klas etiket sem lepas . ah semua ini dusta belaka ! makanan sampai je muka tertib sopan santun ni bertukar menjadi si lapar yang rakus ! walaupun kena guna chopstick yang sumpah aku tak reti tu . namun makan tetap licin selamat ditelan hasil penggunaan 'finggerstick' .


hah tengok . betol kan aku cakap . muka bernafsu tu . ternganga nganga . nampak ? dengan tak reti pegang chopstick .
-_-"


geng senget terhormat ! *hormat sangat~


mula la sesi penggedikan !


lagi..


lagi...


dan lagi...


kami with eza syakira n efa :)

banyak lagi sebenarnya . balik kolej bermula pula sesi memecahkan cermin besar di foyer blok UA1 .


1


2


3


4


okay mata dah hitam . jom naek tido !