Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

............

...hati oh hati...
berapa kali nak kena renyuk, sepak, terajang dengan orang ?
sakit tau tak ? sakit gile !
ade sesapa kat sini faham tak ?
tolong la faham....
takda sapa yang faham saya...
kesian kat saya :(

setiap masa asyik fikir pasal hati .
nanges teresak esak .
ada yang peduli ?
memang mudah cakap 'jangan siksa diri' .
tapi orang pernah rasa ?
susah .

saya tau saya tak baik .
saya tau saya tak cantik .
saya takda apa apa untuk dibanggakan
saya takut untuk sakit lagi .
so saya cuba sedaya upaya untuk jadi yang terbaik .
ingat semua pesan, jaga hati, dengar cakap .
supaya sakit tu tak datang sekali lagi .
atau sekurang kurangnya untuk orang lain hargai saya .
tapi ternyata usaha saya memang sia sia .
sebab memang takda sapa yang hargai saya .
mungkin saya ni hanya halimunan kat mata orang .

saya tak mampu nak bagi apa apa .
saya cuma ada hati saya .
walaupun hati saya tak beharga kat orang lain .
tapi hati saya ja yang saya ada .

saya cuma harap saya akan tabah untuk terima semua .
saya tau saya mampu jadi kuat .
saya nak pinjam kekuatan Siti Hajar yang redha apabila ditinggalkan Nabi Ibrahim atas perintah Allah .
ditengah padang pasir yang takda setitis air pun .
saya cuba jadi sekuat itu .
berdoa dan terus berdoa .
dan saya tau pertolongan Allah sentiasa ada .
saya percaya kekuatan doa .
doa boleh jadikan sesuatu yang mustahil sebagai realiti .
tak kira dalam keadaan apa pun .
percayalah !


kalau tak boleh jadi yang terbaik pada orang lain .
saya akan cuba jadi yang terbaik untuk diri sendiri .
mungkin itu yang sepatutnya .
tapi saya perlukan kekuatan untuk kearah tu .
sebab kekuatan saya dah hilang sejak hati direnyuk lagi .
macam mana saya nak buat ?
ada yang boleh tolong saya ?
tolonglah !
saya rasa lemah sangat .
kenapa saya macam ni ?
saya taknak macam ni....... :'(((((((((

p/s: luahan hati yang tak tentu arah . tak tau nak cita kat sapa . dah cuba buat tak tau . tapi saya juga manusia .