Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

LEGOLAND MALAYSIA !


johor legoland


dah tau ke nanti akan ada Legoland di Johor ? Legoland ni theme park . macam Disneyland or Universal Studio tu . kalau yang dah tau bagus la . kalau yang tak tau lagi Legoland ni akan menjadi salah satu tarikan di Iskandar Malaysia . kat Johor la . Nusajaya . aku ada terbaca kat mana tah . tak ingat . yang tujuan Legoland ni dibuka ialah sebab nak compete dengan Universal Studio kat Singapore . lagi pulak kedudukan dua theme park ni bukan jauh jauh . dekat ja pun . just dipisahkan dengan jajahan takluk dua negara . bakal dibuka pada 15 September 2012 . lambat lagi kan . aku dah meronta ronta nak pi nieh ! maklumat lanjut boleh klik sini 

aku akan make sure aku pi jugak tempat ni . walaupun masa kecik kecik dulu aku tak la suka sangat maen lego ni . tapi bila tengok color color kat tempat ni nampak macam menarik plak .  nak pi Universal Studio tu tangguh dulu la . utamakan yang dalam negara dulu . kehkehkeh . memang agak mahal la fee dia . tapi theme park macam ni mana pernah murah kan . so dengan kesempatan yang ada . sementara aku masih ada lebih kurang setahun lagi di Johor ni . aku akan pi ! dan aku akan pastikan enchek ngarut pun ikut jugak !