Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

DOA SEORANG KEKASIH

♥ Oh Tuhan . seandainya telah kau catatkan dia milik ku 
tercipta untuk diri ku
satukanlah hatinya dengan hati ku
titipkanlah kebahagian

Ya Allah . ku mohon apa yang telah kau takdirkan
ku harap dia adalah yang terbaik buat ku
kerana Engkau tahu segala isi hati ku
pelihara aku dari kemurkaan mu

Ya Tuhan ku yang Maha Pemurah
beri kekuatan jua harapan
membina diri yang lesu tak bermaya
semaikan setulus kasih dijiwa

Ku pasrah kepada Mu
kurniakanlah aku pasangan yang beriman
bisa menemani aku
supaya aku dan dia dapat melayar bahtera
♥ ke muara cinta yang Engkau redhai