Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SUATU KETIKA . DULU-DULU KALA !


entry menempek gambar gambar lama SITI HAJAR FARAHIN . saja tempek sini . syok sendiri ! bila tengok balik buat aku senyum sorang sorang . cute jugak aku masa tecik tecik dulu ! #silamuntahhijau


gambar 1 : ni masa 7 bulan . masa ni tengah jadi kesayangan seluruh ahli keluarga tak kira jauh atau dekat la #konon anak sulung , cucu sulung , cicit sulung . suma pun sulung la ! baru meniarap meniarap camtu la masa ni . mak la cakap pun . aku mana la ingat kan .



gambar 2 : 9 bulan . wah ! cekci nye la mak cik ni kan . naseb baek baby lagi . nampak tu . tangan ketak ketak . pipi tembam . betis besar . suma ciri ciri gemok dah teserlah sejak kecik lagi -_-" 
masa ni ngah tengok tv --> [mak cakap] tak tau la cita apa yang aku dok layan tu kan . sampai tenganga mulut tu haa . haish . sopan sket jat !



gambar 3 : 1tahun . wow ! posing maut okay . cita cita masa ni konon nak jadi model la bila besar nanti . sebab tu yang pose camtu ! tapi tengok lengan ngan peha je pun dah gedabak . perut muncit lagi . simpan la angan angan anda iteww .



gambar 4 : 2 tahun . masa ni ngah sambut bufday sebenarnya . aku dok ngan tok kat umah kl . percaya tak aku still ingat sampai sekarang situasi yang berlaku semasa sesi penangkapan gambar ini berlangsung ?! betol . tak tipu . aku ingat masa nak amek gambar gambar time ni aku ditegah untuk senyum luas luas . senyum siket ja . kalau aku senyum luas luas mesti kena marah ngan AUNTIE JA yang bertindak sebagai photographer masa tu ! kenapa tak boley senyum luas luas ? sebab gigi i rongak ! -_-" hewhew penat tau nak buat senyum camni .



gambar 5 : 3 tahun . gambar studio teww . baju buah buahan tempatan yang tak bley blah ! masa ni kaki still licin tanpa sebarang cela ! tapi kehitaman sudah mula teserlah . masa bufday jugak ni . excited suma orang bawak aku p studio semata mata nak amek gambar skeping ni je !



gambar 6 : 5 tahun . dah start g tadika . tapi time ni bukan waktu skolah pun . tah macam mana mak suh aku pakai baju ni then aku and abah pusing keliling rumah untuk sesi photoshoot . tengah hari buta kot ! hitam la cheq .



gambar 7 : 5 tahun jugak . hitam gila ! akibat menangkap gambar pada waktu tengah hari -_-" 



gambar 8 : 7 tahun . dah masuk darjah 1 time ni . tinggi tak aku ? hahah kurus kering lagi la time ni kan . boley lari lari pusing padang lagi . sekarang ? biar mimpi sampai ke bintang !


haa cukup la  sampai 7 tahun . start 8 tahun aku dah consider sebagai kanak kanak dewasa . so maleh nak tunjuk walaupun still comel jugak #muntahhijaulagi

k bye :)