Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

BERAKHIR SUDAH !

berakhir sudah . pencarian cinta ku ~ #tetiba

okay takda kena mengena dengan cinta cinta segala . yang berakhir tu sebenarnya penyiksaan untuk sem ni . final exam dah tamat dengan jayanya ! 

MERDEKA ! #shoutingdenganbersemangat!

semester yang penuh dengan suka duka . memang setiap sem pun aku akan cakap benda yang sama . tapi aku rasa yang memang paling worse la sepanjang aku study ! dugaan bertimpa2 waa cakap luu . tak kisah . yang penting dah abes suma aku redah . dah tamat pun sem ni . so maleh aku nak pikir .

aku dah siap kemas semua harta benda aku kat bilik . misi aku sekarang , nak balik umah kl and umah alostaq , dan nikmati setiap saat dalam cuti semester ni . tarik beg ala ala macam terkluar dari akademi fantasia . cuma bezanya aku keluar dengan senyum melebar .bukan esak tangis atau aksi penuh ghairah peluk peluk laki pompuan .

pulang . marilah pulang . bersama sama ~ #untukyangdahabesexamja :p

untuk kawan kawan baek 

: intanshazwani : rosnindarusli : nurulrusydiah : daleeyahbasir : haishahsalleh :

sem ni saya maleh nak tulis surat untuk korang macam yang sem lepas tu . macam over je kan . sikit punya rock saya tulis . bley plak korang sedih ye ! just nak cakap thanks untuk sem ni . banyak tolong saya . sem depan tolong lagi ! hahaha 
 dan maafkan segala salah silap sitihajarfarahin kat korang sume ye . korang memang best friends forever saya ! ilebiuollslah .

okay . jumpa lagi semester depan a.k.a my final semester at utm ! aminnn #sebabkalokatumahmemangconfirmtakdapatupdate! -_-"

byebye :)

mija kata dah nampak susut sket . betol ke ? kalo betol , nak lompat lompat plus guling guling kegembiraan nieh! -_-''