Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

FINALLY ! PENGHUJUNG SEM plus EXAM MODE .

finally ! yea finally . akhirnya dah sampai hujung sem okay ! kelas dah habes . minggu depan dah mula study week . suma tak faham kenapa aku syok tak hengat bila sem habes . hanya johari yang tau manikam tu sape ! erk! tak tau ada kena mengena or tak . -_-' aku suka sem ni habes sebabnya sem ni buat aku tersangat sangat sangat busy tahap cipan terbang ! okay tipu ! tak wujud cipan terbang . just sebagai pembayang nak gambarkan betapa aku rasa aku orang yang paling busy di dunia fana dan takda sapa yang lebih busy dari aku ! fine ! bajet macam aku sorang yang kena buat kerja suma bagai tu . 

disebabkan kebusyan aku , aku perasan yang dalam sem ni aku tak banyak jengah blog buruk aku ni . bley kira berapa kerat ja yang aku update ! aku jugak dah tak bley nak online or stay up sampai pagi bajet cam burung antu tak reti tido . tapi penyebab utama = laptop aku rosak :'( so ada sesapa yang baek hati nak sedekahkan aku laptop ? 

selain dari kebusyan dan permasalahan segala yang melanda aku sem ni , ada jugak manisnya . manis yang dapat buat aku lupa sebentar suma benda yang menyerabutkan kepala . manis yang memberi semangat . wah ! tak payah nak semangat sangat la . PSM ko dah siap jat ? adeh...

yea PSM . PSM a.k.a Projek Sarjana Muda atau bahasa penjajahnya disebut Final Year Project . dulu aku selalu la dengar senior lepas pening pening lalat pasal bendalah ni . and i was like 

"padia depa ni ? nak pening pasepa ? buat ja la PSM tu . bukan macam wat assigment ja ka ?"

and i'm totally wrong ! now i'm in your shoes wahai senior senior ku . dan baru ku sedar betapa busuknya berada dalam kasut tu ! PSM is like "hell" *kalau tak keterlaluan bagi final year students . dia punya stress akan start daripada langkah pertama lagi which is nak pilih supervisor . kalo bley nak amek lecturer yang ala ala sporting plus bley bawak berunding untuk jadi supervisor . and i'm lucky la jugak sebab pilih Prof. Aziz sebagai supervisor aku yang tercinta , sangat supportive dan baek hati plus handsome dan sedap mata memandang walaupun masa aku amek ekonomi ngan dia dulu markah aku cukup cukup makan ja -_-' . tu baru bab supervisor . tak masuk nak pilih tajuk lagi . pening pening pening dan sedar tak sedar dah siap sampai chapter 3 ! dan pening tu akan bersambung sem depan plak . 

kesimpulan : PSM bley menyebabkan aku PMS sepanjang bulan tak kira la sebelum , sewaktu atau selepas period ! sekian .

eh sambung lagi . berakhirnya sem ni . akan tinggal satu sem ja lagi untuk aku habeskan degree .yes SATU ! S.A.T.U. lepas tu ....... aku boley loncat loncat dengan gembira bajet cam boley-loncat-tinggi-tinggi-walaupun-badan-macam-tong ! i'm freeeee dan boley menyiapkan rancangan perkahwinan . wah ! agak over disitu macam la mak nak bagi kawen sebelum berjasa kat family ye dok ? rancangan jangka pendek = nak study rajin rajin untuk final dan make sure takda subjek yang sangkut dan membantutkan niat aku untuk kawen hujung taun depan . eh ?

STUDY MODE : ON !