Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

EMOSI TAK STABIL !

pernahkah kamu / anda / korang merasai saat saat takda mood plus malas nak buat kerja walaupun tau ia dah setambun plus rasa nak makan like 24/7 plus rasa nak kuar pi lepak tepi pantai and bajet cam boley dok di tebing sambil goyang goyang kaki then merasai angin bertiup sepoi sepoi bahasa membelai tubuh mu tanpa perlu kamu memikirkan satu masalah pun ?! okay aku dah mula melalut . serius mood aku berada pada tahap yang paling rendah . sepatutnya saat ni aku ngah risau macam mana nak settle masalah masalah yang ada . tapi tetiba aku rasa malas nak fikir suma tu dan kalau boley aku nak ignore ja suma sampai benda benda tu settle sendiri ! -_-'

oh ya ! dan aku lupa yang aku sebenarnya tak basuh baju lagi . damn ! malas malas malas . boley tak kalau baju baju tu pi turun tangga sendiri . panjat mesin basuh . boh sabun . setting pa patut then bebasuhanlah kamu . dah siap suma pi jemur sendiri . boley ? mesti la tak ! aku malas !

aku sendiri tak faham dengan keadaan aku sekarang . kenapa ? emosi tak tau punca . tetiba rasa boring gila . nak touching ngan suma manusia . menangis tak tentu hala . dalam bilik rasa dipenjara . makan tak hengat azam nak kurus macam hanis zalikha ! why ?

PMS kah ? hmmmmmmmm