Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

PELUANG POTONGAN CUKAI PENDAPATAN !

>> salam . ada sesape berminat nak dapatkan pengecualian cukai pendapatan sebanyak 10% tak ? kalau sape2 yang nak . boley bagi sumbangan wang tunai untuk program DELIGASI KEILMUAN SAINS & TEKNOLOGI SEOUL, KOREA . (KASTURI) *aku boley bagi proposal kalau nak tengok
 
>> program ni under FAKULTI PENGURUSAN DAN PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA, UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA . *ada surat kelulusan dari Naib Censelor UTM
 
>> aku boleh dikatakan terpilih untuk join program ni dan perlu mencari penajaan lebey kurang dalam RM 1 500 untuk menampung perbelanjaan sepanjang seminggu berada di SEOUL . dan kami akan bertolak pada 4 November ni . 2 minggu lagi okay ! so aku perlu dapatkan penajaan before 29 Oktober ni .
>> masalah yang aku hadapi sekarang ialah bila semua company yang aku approach takde peruntukan untuk bagi penajaan ! ape nak buat ni ? lagi dua minggu nak pegi dah . bukan aku tak usahakan . tapi takda rezeki .

>> memandangkan sekarang dah kesuntukan masa . aku nak fokus kepada cari penajaan secara individu . kalo sorg dapat bagi dalam RM 100 pun jadi la . aku kasi pengecualian cukai pendapatan 10% kat orang tu . ni serius ni . ade surat rasmi dari UTM berkenaan pengecualian cukai ni . kalau ada sesape yang berminat boley mintak surat ni kat aku sebagai proof okay . nanti aku e-mail kan surat tu . and nama orang yang bagi sumbangan akan dimasukkan dalam list individu yang layak dapat pelepasan cukai dari LHDN .

>> ada tak sesapa yang baek hati sanubarinya nak tolong aku ? tolong la . tolong la . dah tak tau nak wat camne dah sampai terpaksa conteng kat blog ngan fb pasal benda ni . salah satu ikhtiar jugak ni kan . harapnya tak sia-sia . aminn . nak mintak kat mak abah pun faham2 la . bukannya family senang . kalo tak . takde aku nak conteng2 camni . tebal muka ni . -__-"
>> dengan ikhtiar ni . harap2 Allah buka pintu rezeki untuk aku . Mudah mudahan ...

p/s : dah amek gambar macam cikgu besar bagai ni then boh kat banner program , tak kan tak p plak kan . takpe2 . berjuang hingga titisan peluh dan air mata yang terakhir !