Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

MATA PALSU !

salam . title mengerikan . tapi takde benda pun sebenarnya .
aku telah terpengaruh dengan ajakan kawan2 untuk beli contct lens !
pernah ke before ni aku gedik nak pakai bendalah ni ? tak de pun kan . mata aku yang ori pun  okay ape . walaupun adik aku kata mata aku juling !  -__-"

ni suma sebab gedik p try cik rusy punya mata palsu tu la . dia beli online . tengok dia pakai cam cantik ja . then aku cik intan n cik rosninda pun apa lagi . try la . aku tak reti pakai okay ! gila ah . macam nak terkuar bijik mata aku ni rase . first time la kate kan . dah try suma . rasa cam okay . so terbeli la .
aku cik intan cik rosninda n plus kak dahlia tanpa banyak soal trus beli !
warna pe ? violet ! okay . muka hitam ada hati nak pakai color violet ! mesti macam alien .

dan . aku dah dapat mata palsu yang ditempah tu !


taaraaaaa ! power aku tak la tinggi sangat.. huhu



hah ! nampak tu keunguan dia... 



dan hasilnya ! hahaha agak memuaskan la boley kate . *sila abaikan eyebag tu

kesimpulannya : nanti boley beli lagi sebab dah reti pakai . haha 

p/s : kualiti gambar rendah sebab pakai camera phone murah je .

p/s/s : sape2 yang nak tringin nak tengok lens color bley p kat facebook page Barbie Doll Lens

p/s/s/s : enchek ngarut tak sempat tengok lens aku ni sebab dia suda tak mo kawan ngan aku ! sedey ...