Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

NERVOUS OKAY !

>> salam ! entry pertama dari rumah.. tak tau la napa aku sangat malas nak menconteng sekarang ni... kesian blog aku ni terabai sket... tapi takpe... bukannya lame pun aku tinggal kan? baru je bape ari... okay ! pe cite aku update tengah malam buta ni? sebenarnya aku ngah dup dap dup dap ni... sebab ape ye? haaaa sebabnya... sok ade orang nak masuk meminang aku ! serius !! tak percaya?? okay.. memang aku tipu sebenarnya... sebab memang tak de sape pun yang akan pinang aku dalam waktu terdekat ni ! *aku rase la.... **gatai la plak !

>> so ape sebab sebenarnya? sebabnya ialah.... pagi nanti aku akan memulakan latihan industri atau nama glemernya praktikal... aku pilih tempat yang tersangat la dekat dengan umah aku iaitu di... 
PERBADANAN KEMAJUAN NEGERI KEDAH (PKNK)

ni la bangunan tempat aku akan ber'praktikal' selama 2bulan.... *sumber: pak cik google

>> bangunan ni sbenarnya depan umah aku je... kalau kentut batuk pun boley dengar... serius ! oleh sebab dah terlampau dekat... sok mak dah pesan kat aku.. rehat je balik makan kat umah... jimat ! hehe

>> aku ngah neves gile skarang ni... adoi... tak tau nape jadi camni... maybe takut sket nak hadapi dunia baru... walaupun aku bukannya start keja betol2... tapi suasana baru yang bakal aku tempuh esok buat aku tak senang duduk ! stress pun ada ni... bila dah stress mula la nak makan... hnmmm

>> seeloknya aku pegi tido sekarang kan... err peliknya tido awal... tak pernah kot ! emm tipu la tu tak pernah... pernah la... kalo aku letih or tak sihat aku tido awal ape... *walaupun ade orang tak percaya.. ni aku nervous... nak tido awal gak... harap semuanya berjalan lancar esok.. harap semua orang baek2 n ramah2 kat sana... harap task yang diberi tak susah.. harap aku jumpa kawan.. harap aku dapat A++++ untuk LI ni... banyak lagi harap la ! wish me luck okay :) bye.