Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

CERITERA KESORANGAN ! *ini bukan entry leleh...

>> salam... akhirnya tibalah kita ke hari ahad.. hari yang aku tunggu2 sejak 2 3 hari yang lepas... mak cik aku datang amek petang ni ! yeaaaayyyy! tak perlu lagi aku kesorangan menjadi mak guard kat k9... cukuplah satu malam yang aku tempuh... berlagak cool je walaupun dalam hati takut gile... 

>> bley pulak aku mimpi ade orang jenguk2 kat tingkap bilik aku.. dua orang lelaki.. sorang melayu sorang foreigner dari afrika... yang lawaknya foreigner tu macam aku pernah nampak.. boley plak dia masuk dalam mimpi aku kan... dorang tu jenguk2 coz nak tengok tv.. *padahal mane ade tv dalam bilik aku ni..gilok! aku pun marah la.. tapi dorang wat bodoh je.. sampai nak panjat masuk dalam bilik aku... pe cite ?! takut seyh! dorang ni tak pernah tengok tv ke pe? aku cube nak jerit ! tak boley la plak... suara cam tersekat... damn ! tapi last2 dorang lari gak coz ade orang datang.. fuh! lega sket... then aku terjaga... terus aku tengok tingkap... kot2 betol ade orang jenguk2.. huish~ menyeramkan okay....

>> aku sekarang ni tengah lapar gile tahap gaban ! serius~ malam tadi aku cuma jamah sebijik fluffy bun je dengan harapan dapatlah bertahan sampai tengahari ni.. tapi tak bertahan la plak... rase cam nak pi tido balik pun ade gak sebab nak tahan lapar.. tapi disebabkan aku dah terlebih tido aku rase malas plak... so aku pun menghabiskan masa dengan aktiviti2 yang me'lagha'kan supaya aku tak fikir sangat perut yang lapar ni.... contohnya... facebooking, chating, blogging, gaming dan segala 'ing' yang laen...

>> disebabkan tahap keboringan yang melampau.. aku telah menggagahkan diri untuk online menggunakan laptop aku walaupun dengan LCD nya yang rosak... sakit mata nieh ! terpaksa mengecil besarkan mata aku berulangkali untuk membaca dan menaip... uuuwwwwaaa! nampaknya tahap kerabunan aku akan bertambah akibat dari perbuatan aku ni... dah boring babe ! nak wat camne... lagipun wifi utm ni tengah laju.. orang sume dah balik... mase ni la aku nak enjoy pun kan..

>> tak sabarnye nak tunggu auntie ja n tok sampai... err sebenarnya... tak sabar nak pegi makan ngan dorang...huhu mungkin dorang dalam perjalanan dari kl ke skudai sekarang.. harap auntie ja, tok n sepupu2 aku selamat sampai petang ni.... yeeaaaahhh ! aku nak g sambung lipat baju yang masih berbaki... daaaaa :)

gambar takde motif..sekadar penambah perasa...