Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

OH SAMBAL BELACAN !

>> salam... orang yang terdekat ngan aku mesti tau yang aku ni tak makan sambal belacan ! kenapa ? keturunankah ? bukan2 !! my parent makan ja sambal belacan.. penggemar kot... adik2 aku pun same... aku sorang je nieh tak suke ! gile tak suke aku kat sambal belacan ni... tak tau la pe salah dia..huhu

sumber : pak cik google

>> orang selalu cakap... "eleh...bukan melayu sejati la tak makan sambal belacan!" ye ke? memang kena makan sambal belacan ke kalau nak jadi melayu ? kalau macam tu aku kena la tukar jadi laen races ea? camtu ea? adessss~

>> aku ade je geng yang tak makan sambal belacan ! intan... dia pun tak makan gak... kire aku ni bukan la pelik kan... laen la kalau aku sorang je kat dunia ni tak makan benda tu.. huhu

kami geng tak makan sambal belacan !

>> aku sebenarnya bukan la sampai tahap menchi kat sambal2 ni... sebab aku makan je sambal tumis ke sambal goreng ke... habis je sume aku telan ! tapi kenapa sambal belacan tak boleh ? peliknye !!! aku pun tak faham dengan diri aku... mungkin tak tahan pedas sangat.. tapi orang cakap sambal belacan tak la pedas pun ! hmmm

>> untuk mengelakkan pertanyaan mengenai sambal belacan lagi pasni, aku nekad nak try makan la... and aku dah try makan nasi ayam penyet with sambal belacan... and i made it ! aku dah addicted ngan sambal ayam penyet tu ! hambek ko !! and akibat*hiperbola la plak dari makan sambal tu, aku dah semakin tahan pedas dah ! yeay !!

tengok pic ni tetibe rasa lapar !


>> sekarang ni... agaknye, aku dah boley dikategorikan sebagai melayu sejati ke belom ?