Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

KEMBARA KENDURI KENDARA !

>> salam... wooottt wooott ! mengantuk aku di petang yang berbahagia ni... untuk mengelakkan aku tido di petang hari aku nak share pasal kenduri... so, SELAMAT PENGANTIN BARU untuk KAK SITI NURBAYA n suaminya HELMESHAH *tau name suami dia pun kat fb je..huhu


kak baya n suami...happy2 selalu k..

cantik kan pic ni ? credit to mija as a photographer ;)

>> kak baya ni classmate aku mase study kat kl dulu... sorg akak yg sempoi n gile2... ala2 ganas n kasar sket.. tapi sweet..hehehe dah kawen dah... semoga kekal ke akhir hayat... nanti dah dapat baby gtau k ;)

>> so demi semangat nak tengok akak sorang ni bersanding... aku n ex-budak klas dulu *ade la dalam 15 orang kot berkonvoi la dari skudai ke umah pengantin lelaki kat negeri sembilan ! 4 buah kereta gak la.. mula2 aku dengar macam umah pengantin tu kat nilai... so aku yang kepoh ni heboh la satu dunia yang kenduri tu kat nilai... rupanya tak..... kat bahau daaaa... adeh~ nampak sangat aku ni jenis tak check betol2... naseb baek aku ni ngekor je.. kalo aku yang drive mau aku sesat sorang2 kat nilai tu.. orang laen sume g bahau...

>> lepas mengharungi perjalanan yang jauh gile.. terpaksa bersesat barat.. perut pun dah 2 3 kali lapar... dalam 6 jam camtu baru sampai umah pengantin ! kire ktorang ni tetamu yang paling akhir la... naseb baek nasik kenduri tak abes lagi... so dapat la makan..huhu

>> pas makan tu ape lagi... snap pic la.. sume jenis gile camera punya orang ! 


gang budak pompuan bersama pengantin ! adik kecik tu adik bongsu pengantin..cute kan..

ni plak gang budak laki !

with ezah ! waaaa aku suka pic nieh !

me with kak baya ! amek berkat namenye nieh.. looks like the baju is wearing me ! not i'm wearing the baju ! besaq !!!!

ini pose wajib setiap kali p kenduri... bunga pengantin !
>> pas dah puas amek gambar sume.. pe tunggu lagi.. balik skudai la... letihnye.... jauh sangat ! sian ezah drive sorang2... dah dekat tengah malam baru sampai... tapi best ! nanti kalo ade gang DDG *klas aku dulu kawen... kite konvoi lagi tau ! aku? err lambat lagi kot... sempat la korang sume kawen dulu..huhu

p/s : those pic yang ade tag KALISLENSA tu aku amek dari album mija kat fb... all that pic is from her DSLR... letak sini tak gtau pun... hope you don't mind sayang ;)