Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SERIK WAT ASSIGNMENT !

>> salam... second entry untuk hari ni...nak cite pasal assignment financial management ! aku kena wat ratio annalysis untuk syarikat SEG INTERNATIONAL BERHAD.. yang segi college punye tu...encik FM yang kasi aku syarikat ni...dah la individual assignment ! tercungap2 gak la wat.. dah la wat last minutes..memang cari nahas la kan.. semalaman bertungkus lumus buat benda ni... dah siap akhirnya ! nak tgk ? 

PERHATIAN : sila abaikan perkataan selembut sutera diatas ! tu lirik lagu...ngah dgr lagu mase print screen..huhu

>> haaa nampak tu.. banyak seyh ! sume sekali tak termasuk annual report n CD ade 29pages...and sume tu aku wat start kul 10 malam tadi...pagi ni dalam pukul 10 pagi baru siap ! 12jam aku ngadap benda ni... sakit pinggang tak yah cite r... macam nak tercabut pun ade dah ni... and yang paling best, semalaman aku tak tido.. tapi sampai skarang ni... pada waktu ini.. pukul 12.12 tghari aku still tak mengantuk ! sikit pun tak ! adeh~ teruk kan...

>> sume sebab aku minum BOSS COFFEE perisa MOCHA ! aku tak tau la bape banyak kafein yang ade dalam tu ! 

bukan yg ni aku minum smalam.. yang aku minum tu tin ye kaler ungu..amek je la  gmbar ni..huhu
 >> pasni dah tak mo minum lagi dah... bahaya btol kopi ni... bertambah teruk jadual jadual tido aku kalo camni... petang ni confirm aku tido sampai ke malam tak sedar2 !

>> ermmm k la...nak g wat index untuk assgment tadi tu jap...lupe plak...naseb tak hantar g..huhu bye2 !