Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SELAMAT TINGGAL !!



" Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini..."

>> ermmm lagu ni...aku tak tau nak cakap camne...walaupun yang nyanyi lagu ni si zizan raja lawak n dina..n aku boley tergelak terbahak2 tengok muka zizan yang serius dalam MV ni..tapi bila aku tengok balik..sedey sebenarnya lagu ni...lirik dia..hmmm

>> mengingatkan aku kat seseorang.. yang dah takde...tinggalkan aku...aaarrrggghhh ! nape la aku kena ingat dia ? dia kan dah blah dari hidup aku.. tak boley ke dia blah jugak dari fikiran aku ? dari hati aku ? adoih ! benci la camni !!

"Mana janji ? mana erti ?
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan..."

"Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu b
Selamat tinggal..."

>> tolong pergi mulai hari ni ! bagi ruang hati aku untuk orang yang baru... yang dah pun aku terima... walaupun hati aku tak boley nak lupa dia sepenuhnya.. aku akan cuba ! lagipun dia dah pun tinggalkan aku untuk orang laen.. n sekarang aku pun dah ada yang laen.. so, fair kat situ ! takde utang ape2 kan?

>> tolonglah wahai Siti Hajar Farahin ! buka mata ! buka hati ! fikir balik.. bukan baru skali benda ni jadi.. dah berkali2 kan... so masih nak mengharap ke ? tak perlu kan ? 

**********************************************************************************

Bismillahirrahmanirrahim...

Ya ALLAH ~ jadikan Siti Hajar Farahin sorang yang KUAT dan TABAH untuk melupakan insan yang pernah menyakiti hatinya... jangan KAU jadikan Siti Hajar Farahin seorang yang pendendam.. KAU berikanlah dia ketenangan.. dan KAU bukakanlah hatinya untuk insan yang benar2 mengasihinya.. insan yang tidak akan melukakannya.. insan yang sentiasa beriman kepada MU Ya ALLAH.. dan KAU berikanlah kebahagiaan kepadanya di dunia dan akhirat.. namun begitu Ya ALLAH.. jangan KAU lupakan insan yang pernah menyakitinya.. berikanlah insan itu kebahagiaan dan kesenangan.. agar dia sentiasa berasa tenang.. semoga dengan apa yang telah KAU takdirkan ini Ya ALLAH.. akan memberikan hikmah dalam kehidupan Siti Hajar Farahin..

Aminn...

**********************************************************************************

p/s : setiap ari isnin.. kul 8 - 10 pagi.. kelas makro.. kenangan tu mesti kacau aku ! kenape ea ? kalo tak ingat tak ley ke ?? hmm