Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

RINDU SAAT MANIS ITU !


>> salam.. ermmm dari semalam aku asyik teringat kenangan gelak ketawa masa skolah... rindu kawan2 kat skolah dulu... aku, tasya, ya, kak pah, syam n dat.. sangat rapat ! macam adik beradik.. pas skolah mesti lepak sama2... sembang2.. merapu2.. gelak ramai2... study sama2... sekarang dah tak sama2 lagi.. masing2 bawak haluan sendiri... dah tak serapat dulu.. ada jugak yang dah tak anggap aku kawan rasanya.. hanya sebab satu kesalahan yang aku dan dia sama2 buat.. serius aku sangat menyesal ! aku yang sepatutnya marah tapi dia yang elakkan diri... sedikit pelik kan... tapi naseb baek sorg ja yang wat prangai.. empat yang laen still aku contact ! serius aku rindu ampa ! walaupun kat UTM ni aku ada kawan2 laen... ampa tetap aku ingat !

always dalam hati aku !



Friendship

Sometimes life is never fair
when you think your friends are always there
the years you think will be the best
fun and games you never rest
you’re all together side by side
they always helped you when you cried
It’s hard to see, but very clear
It’s like a crystal, like a tear
you see them now in memories
the way they laugh and speak and tease,
but in your heart you’ll always know
they are by your side they’ll never go
.


p/s : duet singgit yang kita koyak jadi 6 keping tu ampa simpan lagi tak ?