Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

MY SWEET 22nd BIRTHDAY !

>> salam...memandangkan aku dah lame tak menconteng kat sini..so kat sini aku nak share salah satu moment penting dalam hidup aku taun ni...26 feb yang lepas, dah genap la umur aku 22tahun...22taun okay! adoi...dah tuakah saye? mungkin pada usia aku ni dah dikira cukup matang la kan..tapi hakikatnye......tak kot! macam budak2 lagi aku nieh!

>> macam taun2 lepas...aku celebrate my birthday dengan kawan2 tersayang aku..INTAN, ROSNINDA n my kembar tak same tarikh iaitu RUSYDIAH ! kepada korang yang tak tau, bufday rusy sehari sebelum aku, 25feb n aku plak 26feb...ramai yang tanya kami rancang ke? dah kawan baek bufday sebelah2 je kan....errrrmmm ni aku nak tanya orang2 tu balik... 

SOALAN APAKAH ITU ?

>> itulah yang dinamakan takdir kan..nak wat camne dah Tuhan nak temukan kami sebagai kawan baek...so bertuah lah kami...boley celebrate same2...dapat dua kek bufday..yeay !!

>> meh sini aku nak tayang ape yang aku dapat mase bufday aritu...check it out !



kek bufday saye n rusy ! tajaan ROSNINDA n INTAN SHAZWANI

hadiah for this year ! dorg namekan benda ni LITTLE BITbit ..huhu cute tak ?


this year jugak xde kad birthday ! intan n ros ganti dengan benda ni... ermmm ape ek namenye ? hmm pape pun tetap sweet ! 


n this one! aaarrrrgggghhh!! buat aku gila untuk sepanjang hari itu.. dah lame nak cupcakes for my birthday! n akhirnya..hasil "payungan" ENCHEK AWHERE (bf RUSYDIAH) dapat jugak merase akhirnya...thanks jugak untuk photoshoot yg best utk hari tu ye enchek awhere!  ;)

>> bufday kali ni agak berbeza dengan tahun2 sebelum ni...sebab tak de acara baling membaling bedak...so jimat la bedak2 yang ada...bagus kawan2...nampak kematangan disitu ! hahaha

>> untuk suma yang dah bersusah payah untuk celebrate bufday aku n rusy kali ni...thanks sangat2 aku ucapkan..aku hargai sume yang korang dah wat...yang paling penting aku memang sayang korang ! mmmuuuuaaaahhhh!

p/s : tahun ni jugak...aku dapat satu lagi hadiah bufday yang sangat bermakna ! doa aku dimakbulkan... alhamdulillah... dan aku harap sangat ia berkekalan dan tak hilang macam yang sebelum ni... ;)


p/s/s : dengan kehadiran LITTLE BITbit, bear saye tidak kesunyian lagi ! dia dah ade kawan..hehehe


bear saye dah messy sket coz dah dua taun kan umur dia...sian...huhu