Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

KENAPA KENA TULIS ??!

>> salam...ermmm tau tak lab report elektrik kena tulis ?! tak tau ? owh, okay.. mesti la korang tak tau kan... hmm rabu ni dah kena hantar report tu... haish~ mengeluh aku disini...

>> mesti ade diantara korang yang akan cakap.. "awat tak wat awai2 ?" ataupun "dah dekat2 nak hantaq baru nak wat !" or "pemalaih la ang nieh !" .. okay terima kasih... untuk membela diri, aku plak akan cakap.. "aku busy la minggu lepaih ! banyak gila assignment nak wat.. bukan satu ni ja.."

>> so kesimpulannya, malam ni.. start pukul 10.00 malam tadi baru aku kelam kabut wat report ni... baru nak pi photostat contoh report.. baru amek gambar report.. baru nak tulis nama kat buku lab.. pendek cite suma baru la ! haish~ mengeluh lagi aku disini..

>> memandangkan report ni kena tulis dan bukan bertaip, aku mempunyai masalah ! sebabnya... 

satu : tulisan aku sememangnya buruk !
dua : aku mana ada pen ! pi kelas pun bawak "pilot the shaker" kesayangan aku tu ja.. semata2!!
tiga : malasnya!!!!

>> itu adalah 3 masalah yang aku hadapi..dan sekarang ni aku baru ja siap buat pengenalan ! tangan dah start sakit dah ni... dah lama aku tak menulis panjang2 macam ni.. hadoih ! teringat masa skolah dulu kena tulis karangan bebas kat dalam buku.. karangan tu kita copy ja dari mana2 karangan yang laen.. dan sekarang ni aku tengah wat benda yang sama untuk report ni sebabnya aku pun just copy ja report lab tu..huhu baek kan ?

>> untuk masalah pen tu, aku rujuk kepada doktor sakit tuan2 dan puan2 kita iaitu NOOR HAISHAH BINTI AWANG SALLEH atau nama glemernya KECHIK ! dan doc kechik telah menyelesaikan masalah aku dengan mendermakan sebatang pen FASTER bewarna biru dan pen tu aku namakan sebagai "pen sedap" ! so disini aku nak ucapkan terima kasih kepada beliau kerana menambahkan harta benda yang aku ada... huhu

>> okay sekarang dah pukul 3pagi.. aku rasa better aku tido sebab start dari sekarang aku dah kena tido awal.. nanti guru besar marah ! siapakah guru besar tersebut ? jawapannya ialah encik faridul hakim.. dah kena marah ngan dia tadi sebab aku tido pukul 7pagi ! seriously betol2 dia marah... and aku... terdiam disitu untuk pertama kalinya... takut + sedey .. pesanan penaja aku untuk encik faridul hakim = saye dah mula nak tido awal ni.. walaupun pukul 3pagi dah lewat bagi awak.. tapi awal bagi saye... plus..saye wat assignment tadi.. dah lame off facebook tau.. so jangan marah2 lagi k dear ? ;)

sila jangan cakap pape pasal tulisan aku ! owh, tak nampak ea ? okay naseb baek !! huhu