Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

EARTH HOUR !

>> salam...sume orang tau kan malam ni start dari pukul 8.30 sampai 9.30 sume orang di ajak tutup lampu ! ye macam jam memperingati bumi la.. kan dah banyak sangat tenaga yang digunakan.. so dengan ade earth hour ni sikit sebanyak dapat la selamatkan bumi ! ade yang tak tau ? okay.. takpe aku faham..maybe sebab korang tak sempat nak bace paper or maleh nak tengok berita same macam aku gak kadang2..hmmm

>> so korang nak tutup lampu tak malam ni ? aku rase better korang tutup la... boley gak jimatkan sket bil letrik umah n kolej dalam sejam tu kan... selalu bazir je.. ape ? tak bazir ? tipu la.. 

>> aku ? aku ingat nak kuar malam ni... nak pi pesta konvo kat padang kawad tu.. agak2 pesta konvo support earth hour tak ? kang aku pi tak pasal2 berjalan dalam gelap plak... tak ley la tengok2 barang kalo camtu...

>> lagi satu.. aku nak tengok berapa ramai orang2 yang cerdik pandai kat uni ni yang support earth hour.. kalo terang benderang gak malam ni maknenye ramai la yang tak support.. ermmm kalo bertanding antara kolej best gak ni.. kolej 9, kolej 10 n kolej perdana fight tengok kolej mane yang paling gelap gulita ! haha

>> lastly aku nak cakap... tutup je la lampu tu... sejam je pun.. lagipun bukan ye suh tutup kipas.. kalau aku la kan, lampu takde takpe lagi.. jangan takde kipas.. panas weyh! bile lagi nak tunjukkan sayang kat bumi kan... k la... bye bye ;)