Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

TAHUN BARU ! SEMANGAT BARU ! AZAM BARU !

>> salam...selepas sebulan cuti akhirnya aku kembali ke utm skudai...meneruskan pengajian aku kat sini untuk semester yang berikutnya...uiks! dah masuk tahun baru kan...kejap je rasenye..rase cam baru je sambut tahun 2010...hmmm tahun 2010 memang meninggalkan 1001 kenangan dalam hidup aku...tak kire la yang manis or pahit...sumenye akan aku kenang sampai bila2.....tak mungkin hilang dari ingatan aku ni rasenye...kecuali la kalau2 tetibe aku hilang ingatan ke or nyanyuk ke kan...err bagus gak kalau boley hilangkan ingatan ni...tapi takmo la buang sume memori...nak buang yang tak best je...yang best je nak ingat...macam ros pernah kate..kalaulah kita ni boley delete memori kita macam kita wat kat komputer or phone tu kan best...boley buang sume kenangan pahit...buang sume memori pasal insan2 yang dah sakitkan hati kita...anggap macam kita tak pernah kenal ngan insan2 tu sume...tapi bile dah ade perkataan "kalaulah" tu memang la tak boley kan...so nak tak nak benda tu sentiasa bersama kita...menjadi sebahagian daripada diri kita...kalau kita tak lalui sume tu,mungkin kita tak jadi seperti sekarang ni kan? boley dok relax2...mengonlinekan diri masing2... ye tak? 

>> dah masuk tahun and semeter baru ni macam biase la kan...azam n semangat baru kena ada...so untuk tahun ni aku berazam nak wat yang terbaek dalam suma perkara...tak kira la dalam study or dalam perkara2 laen yang sedang atau akan aku buat...harapnya suma akan berjalan lancar...insyaallah...aku akan cuba mematangkan diri aku seiring dengan peningkatan usia aku yang dah nak masuk 22tahun... *mase umur ni mak aku dah anak sorang...aku la tu! huhu aku ni perangai macam budak2 kan...suke maen2...kurang serius la orang kate...so aku kena berubah la..jadi yang lebih baek...maleh dah aku nak fikir mende yang lepas2...wat sakit hati je...kesian kat hati aku....tingkatkan diri...fikir dulu sebelum nak wat pape...ye tak? matang sket jat! MATANG!!! MATANG!!

pasni jangan nak amek pic macam ni lagi k...tak matang ni!

>> untuk berubah aku kena ubah pola kehidupan aku dulu...so sekarang aku nak pi tido coz pola tido aku pun kena ubah gak...tak ley dah tak tido lepas ni ye cik jat! baru yang laen pun boley berubah mengikut flow yang betol...nanti aku conteng lagi k...tata 

p/s: pic percutian aku n kawan2 mase cuti sem aritu akan ku upload kemudian k...takde mase la sekarang... ;)