Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

TAG !

>> salam...aku tak tau nak update pe...tak de idea...oleh itu aku decide nak bayar utang....ade tag dari beberapa member blogger...first sekali, dari putera helmie...

1) Adakah anda rasa anda HOT?
*wah! hotkah aku? tak kot...hot temper ade la kot...huhu

2) Update wallpaper yang anda guna sekarang?
*ermm amek kat mane tah wallpaper ni...tapi dah ubah header ye..boh pic muke aku..huhu

3) Cerita about this wallpaper.
*xde kot...coz aku men amek je sesuke hati...header tu plak menunjukkan aku la tuan punye blog ni...

4) Kali terakhir makan pizza?
*beberapa bulan yang lepas...tak ingat la bulan berape..kat pizza hut Jusco Taman U..bersama intan dan rosninda...

5) Lagu terakhir yang anda dengar?
*disaat aku mencintaimu..by dadali...sangat best dan penuh makna beb!

6) Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
*bersembang ngan my bestfriend..intan shazwani...huhu

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
*emmm family panggil aku "kakak"...kawan2 panggil "jat"

8) Tag lagi 5 orang 
*MALEH !

>> sebenarnye ade lagi tag dari member laen..tapi dah lame sangat...aku tak sempat nak wat...maklum la orang tade laptop...sorry sangat2 k... ;)