Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SELAMAT KEMBALI LAPTOP KU SAYANG !

>> salam n morning ! huhu exited sangat sebab setelah berbulan2 terperap dalam beg...hari ni aku dah dapat on9 gune laptop sendiri..*walaupun broadband still gune ros punye..huhu laptop saye dah baek! yeay!! kalo haritu skrin dia bergetar2 macam nak terkeluar sume bende yang ade kat dalam ni...sekarang tak lagi...dah okay dah...terima kasih kepada sahabat baek ku dunia akhirat yang dah tolong bawak "nyawa" aku yang satu ni g repair...kena dalam 4rat gak la...abes duet aku ! tapi takpe...keperluan kan...pasni kena jimat2 la...no more shopping!

>> pasni dah senang la nak wat assignment n what so ever..tak yah la nak susahkan kawan2 n pinjam laptop dorg kan...eeee sukenye aku! happy sangat..syukur...settle lagi satu masalah...disebabkan happy yang terlampau..sampai sekarang ni..dah kul 5.30pagi..aku still tak tido lagi...haha cewi betol budak sorang ni kan...k la...nak update tu je...saje nak kongsi kegembiraan ngan blog tersayang...k bubbye !

*ini model laptop saye..Compaq Presario CQ40..orang kate model ni mmg cepat rosak..ye ke ?


p/s: ngah compare lagu Di Lamun Rindu antara nyanyian apit dan nyanyian thaqif..mane lagi sedap didengar ea ?