Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

JADI ANAK ANGKAT FELDA !

>> salam..awal aku ngupdate arini..huhu bukan ape..petang2 yang damai ni terase ngantuk plak...kalau ikutkan hati ni memang nak tido..tapi mengenangkan cabaran diet aku yang sedang berjalan, tahan je la..untuk mengelakkan daripada aku tertido, meh sini aku nak cite pasal program yang aku join minggu lepas...namenye PROGRAM BAKSIS '11..tempat kejadiannye ialah kat FELDA CHEMPLAK BARAT, LABIS, JOHOR.

>> program ni anjuran PERSADA UTM ataupun senang cite persatuan anak2 felda..uiks! aku anak felda kah?huhu sudah semestinya bukan...aku memang takde kena mengena ngan felda langsung..sepatutnye aku tak boley join program ni...tapi bila ade kawan2 yang ngajak n dorg cakap g sana jadi fasilitator untuk budak2 sekolah, aku dengan selumber badak join je...geng aku + neni n kechik pun turut serta..hohoho bukan ape, saje nak lepaskan gian...dah lama tak jadi fasi kot..rindu sangat...at least dengan join program ni hilang la sket gian tu walaupun bukan bersama family kelab kaunseling dan kerjaya ku yang tercinta!


antara akak2 fasi yang terlibat! akak la sangat kan...haha


antara adik2 yang terpaksa berpanas coz kena ikut arahan fasi2..sian dorang...

>> bukan tu je...aku jugak dapat family angkat!! hoho kirenye aku jadik anak angkat felda la coz ayah n mak angkat aku peneroka felda..aku, ros, intan n rusy dapat family yang sama...kami memang tak boley nak berenggang...mesti same je...bukan kami yang mintak okay...itu namanya kebetulan...family kitorang memang sangat best..kelakar...ade je benda nak gelak..memang happening la...walaupun dok situ 3hari 2malam je..tapi kami dah mesra..memang best la...eh! lupe nak mention...ayah aku ketua kampung okay!! hahahahaha bukan senang nak jadi anak ketua kampung ni...sedikit berbangga disitu..huhu

ni la mak and ayah angkat ktorang !

ni hafiz..anak kak fiza..dia suke men kucing...sian kucing tu..kne wat lagak ngeri tak pasal2..hehe

kaen ni mak angkat kami kasi...sile la jeles ye..huhu


>> pengalaman aku n kawan2 kat sana memang best..kampung kat sana cantik...bersih je...takde sampah pun...orang2 kat situ pun aktif sangat...banyak je aktiviti nak buat..bukan dok saje je kat umah...kire memang meriah la...nanti kalau ade rezeki boley la g sane lagi... ;)


dapat note ! tapi yang pastinya note ni bukan milik aku..hahaha

p/s: sejak2 balik dari felda chemplak ni..ari2 mesti nyanyi lagu olot bolo! (ulat bulu) tertarik sangat ngan lagu tu sebab kite kena tukar huruf vokal dalam lirik lagu tu mengikut susunan a.e.i.o.u ..padahal lagu tu satu daripada modul untuk budak2 skolah...dah akak2 fasi pulak yang over kan..ari2 pun nyanyi lagu ni...thanks to PERSADA UTHM coz kenalkan lagu ni kat aku..huhu 

lirik lagu ulat bulu

ada seekor ulat bulu
punya kaki seribu
siapa yang jumpa kaki ku, kaki ku
jikalau tak dapat
terpaksa ku melompat
dengan kaki seribu kurang satu !