Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

FACEBOOK DAH NAK DITUTUP ?

>> salam...satu lagi entry untuk pagi ni...tadi mase blogwalking aku terbace entry beberape orang blogger yang Facebook dah nak ditutup...aku baru je tau pasal benda ni padahal orang laen dah tau dulu..*nampak sangat tak bace paper..haish~ kepada sesape yang baru tau cite ni, kite serupa la ye...

>> sape yang gatal tangan sangat nak tutup fb ni? sape lagi kalo bukan tokey dia...Mark Zuckerberg..

*ni la orangnye....

>> kenapa la si Mark ni nak tutup fb? alasannye....

"Facebook sudah di luar kawalan saya dan tekanan menguruskan syarikat ini telah mengganggu hidup saya. Saya perlu hentikannya untuk mengelakkan tekanan ini,"

>> alah...kalo ko tak larat nak manage..ko jual je tak ley ke encik Mark? nak tutup gak ke? pasni aku nak men ape lagi dah ? friendster? dah bersawang fs aku...myspace? dah pelik la sekarang..tak best...tagged? sejarah lama itu..twitter? tak reti guna !

"Saya secara peribadi tidak menganggap ia sebuah keputusan besar. Secara jujurnya saya fikir ia (menutup laman Facebook) adalah untuk kebaikan. Tanpa Facebook orang ramai akan keluar dan berjumpa dengan rakan-rakan, itu adalah lebih baik."

>> encik Mark...memang la boley nak kuar jumpe kawan2...tapi cube ko fikir..kalo kawan aku tu study jauh ke...dok tah kat mane2 ke...camne nak jumpe selalu...ko tak baek tau...dah wat ktorang ketagih ngan mende fb ni..then ko nak tutup plak...jahat betol ! mentang2 la ko dah kaya....

"Saya tidak kisah mengenai wang. Saya hanya mahu kehidupan saya balik,"

>> okay kalo camtu bak je sume duet ko kat aku...boley gak aku jadi jutawan...huhu

>> encik Mark ni kate nak tutup fb pada 15 mac ni...aku sebenarnye tak tau la nak percaye or tak...tak percaye kang betol2 plak...so aku rase better get ready la...simpan sume pic korang yang cun2 tu k..kang dia tutup dah sume ilang...sayang je kan...kepada sesape yang baru nak wat fb tu aku rase tunggu dulu la...tak yah wat lagi sampai tarikh tu...kalo betol dah takde fb lepas ni rugi je la...tapi kalo ade,then korang wat la ye...harap2 berita pasal fb nak ditutup ni just khabar angin je...

p/s : untuk berita penuh klik sini