Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

CUTI!! APA PLAN AKU??


>> salam...lambat aku update mende ni...aku dah cuti oiii..haha best2! dah beberapa hari aku kat umah..sangat tenang...huhu oopppsss! jangan tanya macam mane final exam aku aritu! aku tak pernah menghadapi exam yang seteruk tu! okay cuti sem ni aku nak recharge balik suma energy aku...aku akan kembali ke skudai nanti sebagai jat yang baru! REBORN!!!!!!

HAPPY HOLIDAY Pictures, Images and Photos



 >> okay..apakah plan sepanjang cuti ni??jawapannya ialah......berjalan2 la...makan angin...hehehe tapi sebelum berjalan aku kena tunggu adik2 laki aku tu masuk jawi dulu! dorang nak bersunat ari khamis ni..huhu sian dorang...tapi dah macam tak sabar2 dah dua2 orang tu...pasni dah tak boley nak lasak2 la..kena kurung! padan muka!! haha

>> pas dah settle sume bley la aku panjangkan kaki ni...mula2 nak g kulim...ada kenduri kat umah sepupu intan...aku n ros akan tolong menyebuk kat situ...hehehe pas abes kenduri kemanakah destinasi kita kawan2??? jawapannya ialah.....PENANG!!!!! aarrrgggghhh best2! dah lama tak pi penang tau..nak pusing2 sana...amek2 gambar...ade sesape nak ikut???sile angkat idung!

Penang Island Pictures, Images and Photos 
* ini dia..pulau pinang! hahah nampak tak tu yang tinggi tu...komtar2!! dah lama tak pi situ!

Batu Feringgi, Penang Pictures, Images and Photos 
*batu feringgi!huhu best2!nak berendam kalo sempat..

Bukit Bendera Pictures, Images and Photos
* bukit bendera! aku tak pernah naek benda ni...nak try kali ni...huhu

* feri!!!!
padang kota Pictures, Images and Photos 
 *padang kota! pekena pasembor pun sedap! nyum3!!


>> huhu baru tengok gambar pun aku dah teruja...kalo dah sampai nanti mesti aku berguling2..haha aku akan pi penang dengan kawan2 aku...intan n rosninda...and maybe adik ros akan ikut sekali...n aku ada pesanan buat rosninda.."JANGAN LUPA BAWAK CAMERA MAHAL ANDA!! okay la...nanti aku upadate lagi ye..bye3!!