Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

TAK BOLEY TIDO MAA....

 >> salam! selamat pagi....nak tau tak...aku ni tak tido lagi dari semalam...best kan? mane hilang nafsu tido aku yang dulu tuu? adeh....so ape je yang aku wat sepanjang tak tido dari semalam?? 


1) mesti la aku study kan! hahaha rajin tak aku?? study sambil ditemani gajet2 tertentu yang banyak gunanya...huhu  rajin coz dipaksa ni...sok paper kot...tapi aku rase cam relax..mane hilang rase takut nak exam tuu?? itu yang kite tak tau! over confident kah? nope! coz aku memang sedar diri yang aku blom cover beberapa topic lagi! so kena study gak!!!




2) bermesej2! ngan bob membe skolah aku dulu...budak ni kalo tak merapu memang tak sah! ada ja dia wat lawak..kira okay la...coz aku bley merapu skali...haha dia tido aku tak tido lagi...dia bangun tido pun aku tak tido g...dasat x??


3) hmmm ni aktiviti wajib la kan...mengon9kan diri...pinjam laptop intan arini...ya la...laptop aku kan rosak...sian aku...ermmm selain ber"fb" ada gak aku blogwalking...tengok2 blog orang...n chating2 sket...hilangkan bosan kan? huhu...


>> emmm tu la aktiviti aku dari semalam sampai sekarang...tak tau kul brapa mata aku ni nak ngantuk...or maybe aku takkan tido untuk 1hari ni kot...kena stdy maa...doakan paper aku sok k...lusa pun aku ada paper gak! so kena double the study! huhu k la...tata