Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

ROOMMATE YANG BAEK!

 si comel diatas ni adalah ROSNINDA BINTI RUSLI atau nama manjanya ROS
ros merupakan salah seorang daripada 3orang kawan baek saya!
kami telah bersahabat selama 3 tahun lebih iaitu sejak berada di UTM KL lagi..
di UTM skudai ini atau lebih tepat lagi di Kolej 9, ros merupakan roommate saya!



 hubungan kami sangat baek!
kami selalu hang out bersama2... *tak ketinggalan intan dan rusy



 berkongsi minuman kegemaran yang sama!*tak pun sebenarnya..huhu




 berkem ibadah bersama2! *mase taun 3 nieh!



bermain dan merapu di dalam kelas bersama2!

sebentar tadi...saya ingin memadamkan lampu kerana rosninda sudah mahu tidur!
namun begitu, rosninda telah melarang saya daripada berbuat demikian...kata rosninda, mengadap laptop di dalam keadaan gelap boleh merosakkan mata saya! *mase ni kechik tausug ade skali 
saya amat terharu dengan pernyataan roomate saye itu!
dia sanggup tidur di dalam terang demi kesihatan mata saya!

saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih diatas kebaikan dan pengorbanan yang tidak terhingga dari roomate saya ini!
dan saya nak cakap di sini yang saya sayang ros forever! *intan dan rusy juga aku sayang ye..huhu



kitty love Pictures, Images and Photos



p/s : entry ni khas untuk rosninda...intan ngan ros jangan kecik ati ye...sayang korang jugak! mmmuuuaaaahhh!