Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

KIDS & BABY PHOTO CONTEST ;)

>> salam...cik seha ade jerit kat shout box aku yang aku kena tag kat contest ni...first impression aku ialah..."owh okay! blurrr" bukan blurr sebab pe..sebab aku tak tau nak amek baby mane...tak de sesape pun dalam sedara-mara yang ade baby sekarang..err tipu! ade la..tapi takde gambar dalam simpanan...erm family aku sendiri lagi la takde coz aku tak kawen lagi kan! haha tapi contest ni namenye kids & baby contest kan..so kalo aku letak budak2 pun tak kisah la..so i've made my decision! kite letak gambar budak! okay sebelum tu meh tengok syarat2nya...



syarat -syarat penyertaan.

1. anda mesti menjadi follower blog kedua penganjur contest ni. http://sweetlikekisses.blogspot.com Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


>> so gambar yang aku pilih ialah........


*alesha erina binti adzhar! my sepupu yang comey...baru pas mandi ni..huhu

tarikh tutup sehingga  30 november 2010

HADIAH >>> earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

>> sape yang kena tag?

1) kechik! 2) iqa 3) sophie 4) ipah 5) lily 6) fadh 7) saira 8) nabila

p/s: tak tau nak tag sape sebenarnya..haish~