Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

JIWANG TIME !

>> salam..hah2! amacam tajuk entry tu?boley kan aku nak jiwang2 jap kan...berehat sebentar dari menjadi rockers! hehe so ape yang jiwangnye? macam ni...aku dok jalan2 kat youtube..then terjumpe satu lagu...memang tangkap leleh abes la..berjaya melembutkan hati batu aku..tajuk lagu tu Luahan Hati by apit..ermm aku tak kenal sape apit ni n aku tak tau la korang pernah dengar or tak lagu ni..tapi lirik dia menarik minat aku..macam ade kena mengena je kan...erk! ade ke?? or aku dah jatuh hati kat suara mamat ni?? *ttteeeetttt!

pertama kali ku dengar suara mu..
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku telah jatuh cinta

pertama kali ku bertemu denganmu
sayunya hati ku melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerana aku bersedia menyintaimu

akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jika kau meninggalkan aku
terhiris hati ini...terguris jiwa ini...
menangis tak berlagu...ohhhh...

biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ohhhh...

sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
ohhhh..kasih......


>> hah2! camne? menyentuh hati tak??tu baru lirik je..tak dengar mamat tu nyanyi lagi...nak dengar? meh2 sini!


>> sedap tak??hahaha gile leleh punye...tapi kalo orang yang tak suke lagu2 yang jenis macam ni aku rase mesti dorang dah tido kan..tak kisah la...janji aku suke...korang tak suke takpe la..huhu k bye!