Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

INTERESTING BLOG AWARD !

 salam...aku takde mood study ni sebenarnya..then bukak la pesbuk..pastu tengok kat noti seha ade tagged something..rupa2nya seha bagi aku award ni.......





pastu ye ade rules la kan...so meh sini saye wat..btw, thanks seha coz bagi award ni kat den!

1. ameerasehalamera.blogspot.com di mata kalian...(belum tengok? sila blogwalking)

>> err okay..just lamera story merupakan sebuah blog kepunyaan kenalan saya seha..blog yang simple dan sangat comel!

2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu ?

>> something to talk about..kenapa aku pilih nama ni ea ? ermmm mungkin sebab kat sini tempat aku nak cakap ape2 je yang aku suka..tempat aku luahkan apa yang aku rasa..

3. URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu ?

>> arejart.blogspot.com ..datang dari nama aku sendiri...HAJAR..masa sekolah dulu kak pah tukar hajar tu jadi ajat...* kak pah sorg je yg panggil ajat so nama ajat tu aku letak sebagai url blog ni...okay x ?

4. apakah method dalam penulisan blog anda ?

>> kaedah dalam penulisan blog ni ea?? aku tulis santai je...pe je yang terlintas kat otak aku taip je...kire benda ni macam diari aku la kan...huhu

5. apakah perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak ? (kadang2 blog sendiri cantik tapi merendah diri) 

>> aku sangat jeles! serius..pastu aku akan cakap "awat laa aku tak reti wat blog bagi lawa2 camtu? haish~"

6. bila blog anda diwujudkan ?

>> blog buruk aku ni diwujudkan pada bulan 19 May 2009...n fist post aku pun pada tarikh tu..mase tu memang selekeh la blog ni kan...

7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda ?

>> emmmm errrr hmmmm..... *tak ingat la sebenarnya...kepada orang itu..saya mintak maaf!


8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat2 ini..

>> 1. sophie 2. ipah 3. khairiah 4. kechik 5. tak tau!   


korang kena ikut rules or jawab soklan2 kat bawah ni k!

***************************************************************


1. arejart.blogspot.com di mata kalian ? (belum tengok? sila blogwalking!)
2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu ?
3. URL blog anda dan dari mana dapat idea untuk letak url tu ?
4. apakah method dalam penulisan blog anda ?
5. apakah perasaan anda bila lihat blog orang lain cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak ? (kadang2 blog sendiri pun cantik tapi merendah diri)
6. bila blog anda diwujudkan ?
7. siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower blog anda ?
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat2 ini..

****************************************************************

okay..sekian, terima kasih!