Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

ENTRY TAKDE MOTIF !

>> salam...hoho dengan bangganya aku berjaya tido lagi malam tadi...satu peningkatan dalam membetulkan putaran hidup aku yang selama ni dah macam burung antu! orang tido aku berjaga..orang berjaga aku tido...uwwaaaa..sungguh tidak baek untuk kesihatan terutama bagi ibu2 yang mengandung! aku mengandung ke? yup! mengandung lemak! hahahaha dah mula merapu...stop2!

>> aku saje je conteng2 kat sini pepagi ni..memandangkan takde keje nak wat kan...ngah pikir sebenarnya ape yang aku nak wat sepanjang hari ni...hoho bangga2 sebab selama ni aku asyik pikir "ape nak wat malam ni" coz siang2 aku tido kan..so perangcangannya aku nak study! ari isnin n selasa ni aku ade perang! perang ngan musuh yang diberi nama BUSINESS MATH, MANAGEMENT OF TECHNOLOGY n BUSINESS STATISTIC! BM ngan MOT tu aku kena hadap pada hari isnin...then selasa statistic plak! rabu kita blah balik alor star..yeay! aku beli dah tiket malam tadi...hohoho tak sabarnye! so sesape yang nak dating ngan aku tu sila simpan niat anda tu untuk sem depan ye...errr ade ke?

>> okay...tu je yang aku nak conteng wat mase ni...k la..nak p koop cari makanan...tetiba perut bunyik kuat..macam ade mic je..naseb takde orang dengar...kalo tak wat malu je...haish~


happy Pictures, Images and Photos