Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

AKU TAK BETOL! SILA ABAIKAN ENTRY INI! *tak yah nak ngutuk!

>> aku tak tau ape yang tengah berlaku kat aku sekarang ni...tapi yang pastinya hati n fikiran aku ngah serabut sangat2...aku rase sedey..nak nanges...nak marah...sume la...PMS? ermmm maybe la kot...rase nak lari je dari sini...nak g kat satu tempat yang sume orang pun tak ley jumpe aku...biar halimunan jap...lagipun bukan ade yang peduli pun kan...aku ade ke takde ke same je...takde fungsi pun aku ni...rase terabai kot...nwy, memandangkan aku tak dapat nak lari mane2, so malam ni aku nak menaip je ikut suka hati aku...ni blog aku kan? so sesape yang agak tak suke or rase pas bace entry ni dia akan muntah or kutuk2 aku, aku sarankan jangan la baca sampai habes..stop sampai sini...wat tambah dosa je kan...tq


***************************************************************
"when i think of you..my heart smile"

>> ingat lagi tak? saye pernah cakap tu..awak pun pernah tanya..saye rase camtu lagi or tak? n jawapan saya..yes! saya masih rase macam tu...bile ingat awak, saya akan senyum...hati saye happy je....saye ingat dulu...awak caring sangat2...selalu je ade ngan saya..tak kire mase...mungkin sebab tu jugak saya boley sayang awak...you make me love you...

>> awak ingat tak? awak pernah call saya...awal2 pagi...mase tu awak nak g keja...saje je awak nak kacau saya tido kan...jeles la tu! tapi saya tak kisah..coz saya sayang awak..kalo orang laen mesti dah kena marah ngan saya tau! ngantuk sangat..awak pun tau saya tido lewat kan? saya borak ngan awak sambil mata tutup...walaupun ade la sket geram kat awak mase tu coz kacau saya tido..tapi saya happy..

>> awak..thanks coz temankan saya masa saya ada problem..susah hati sangat fikir adik2 kat umah..sorry coz saya dah susahkan awak..drive jauh2...mesti awak penatkan..sorry jugak coz saya tak reti drive..kalo saye reti mesti saya dah drive mase tu...awak just temankan saya je..sian awak..tapi awak cakap awak tak kisah..yang pasti saya sangat happy coz awak ada dengan saya masa tu..thanks sangat2..at least saya dapat tenangkan fikiran saya...

>> awak ingat tak awak pernah tetibe marah saya bile saya tanye nape tak msg? saya sedey tau mase tu...awak cakap macam ni.. "len kali sebelum wat ape2..sebelum cakap ape2 fikir dulu...org laen pun ade masalah jugak..FAHAM??" lebey kurang camtu la...pas bace je msg tu...tak tau la nak cakap camne..then saya tak reply msg awak tu...coz saya sedey sangat2 + saya rasa awak tak perlukan saya masa tu...dalam hati dah nekad tak kan tanye pape lagi n tak kan msg awak dulu pasni coz sangat takut kena marah..then esoknye awak tetibe call saya mase saya dalam klas..awak tanye saya kat mane...saya cakap ade klas..then awak cakap abes klas je terus gtau awak...saya pelik gak ape kena ngan awak...dah la semalam marah saya kan...hmm okay..pas klas saya terus msg cakap dah abes klas..n saya sangat terkejut bila awak cakap awak ade kat campus masa tu! okay....dressing saya sangat selekeh! kenapa tetiba awak datang?? tak gtau awal2 pun...rupenya awak nak pujuk saya...balik keje trus datang kl...thanks awak...then baru la saya tau sbb ape awak marah2 malam tu...okay...saya boley trime...ermmm senang je kan saya nak maafkan awak...you know the reason! tapi yang tak bestnya..malam tu kite gaduh balik! yes! saya ngaku itu salah saya...ramai sangat kawan kan...hmmm

>> awak ingat tak last time kite jumpe?saya belikan awak cupcakes..n mase tu awak cite banyak benda kat saya..saya rasa close sangat dengan awak mase tu..awak nak kite spent time lagi lame..tapi saye tak boley...malam tu birthday kawan saya...sorry sangat...saya pun tak expect tu kali terakhir kita jumpe sebelum saya abes study..ingat boley jumpe lagi...tapi tak boley pulak...lepas daripada tu awak ade masalah..then kita tak dapat jumpe lagi....sampai sekarang...saya dah jauh...susah la kita nak jumpa kan?awak pun cakap benda same...sebab ni ke awak dah laen?okay...mybe salah saya..sebab ade kat sini...kalo saya tau.................

>> saya nak awak yang dulu...boley tak?mesti la tak boley kan...coz kite bukan boley putarkan masa...tapi takpe...saya faham...kalau tak boley faham pun saya cube faham gak...saya kan sorg yang memahami...err ye ke? ermmm tak pe la...pape pun, saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak...nak awak happy je...harap sume masalah awak akan settle...and saya dapat tengok awak happy2 macam selalu...awak pun doakan saya k...saya ngah final exam sekarang tau..awak ade cakap nak bg saya semangat hari2..tapi mybe awak tak tau kan? okay takpe...saya faham...thanks for everything...

**************************************************************

>> bile agaknya masalah tahun pengajian aku nak settle ea? aku n intan dah usaha untuk settlekan benda start dari sebelum masuk sini lagi...bile nak settle????? dah nak abes sem kot...jumpe orang ni suruh jumpe orang tu..jumpe orang tu suruh jumpe orang ni balik..dah gila agaknya...wat orang macam bola...maen tendang2 plak kan...adeh~ aku dah marah sangat dah ni...

>> masa awal sem dulu ktorg jumpe ngan sorg tu...tinggi la gak jawatan dia kan....bertekak abes kot aku ngan dia...asyik nak bidas aku je...bley plak dia cakap camni..."ala..awak study je la 4taun pun...ape salahnya...nape nak cepat2 sangat? nak kawen?mase study ni pun boley kawen.." adoyai...memang berasap la aku mase tu...kalo dah boley study 3taun, nape nak 4taun plak? bukannya tak layak...lepas sume syarat transfer kredit kot! ko tengok je aku ni pompuan boley plak ko nak wat  macam nak tak nak...nah! aku bagi bukti depan mate ko yang aku n kawan2 aku ni sepatutnya takde masalah pun ngan tahun pengajian kitorang..terbukak la mate dia sket...pastu suh ktorg wat surat..nak surat aku wat! nak list name aku wat! nak transkrip aku bagi! suh rujuk penasihat program dah g rujuk..sampai penasihat pun dah tak nak angkat call aku n intan sebab terlebih rujuk sangat kan...pastu call plak ade satu pejabat tu kan...malas la nak mention...dah tu pegawai situ suh rujuk fakulti balik...adeh~ memang wat aku marah la kan...cakap ngan pegawai tu pun aku dah start nak tinggi2 suare dah.....naseb baek aku ni reti sabar lagi mase tu...

>> yang menambahkan bengang aku...orang yang terlibat dalam masalah ni ade 6orang...tapi sume macam nak lepas tangan je...jenoh la aku ngan intan ja nak kena call..nak g fakulti...bukan nak ungkit or wat keja tak iklas...tapi korang macam tak nak amek tau langsung...come on la...korang tak nak benda ni settle ke? nak dok beranak pinak kat sini? adeh~ serius aku cakap benda ni tak kan settle kalo setakat sorang dua je yang bergerak..tolong la...support sket! kite plak bukan ada orang dalam...kalau ade orang dalam ni aku rase dah settle lame dah benda ni!

>> aku harap benda ni settle cepat coz sem depan dah kena praktikal...camne nak praktikal kalo masalah taun pengajian ni pun tak settle...ingat maen2 ka...ngek betol la!

*********************************************************************

>> masalah kewangan sangat membelenggu...aku kena pakai banyak duit!! nak watpe? biar aku je yang tau...family aku pun tau pasal ni...tapi aku tak kan susahkan family aku dengan beban ni...aku akan tanggung sendiri...promise!

>> balik ni aku akan cuba mintak permission mak untuk keje...serius! tapi aku takut mak tak bagi...coz mak dah warning awal2 yang cuti ni aku kena balik dok kampung...tapi aku tak boley! aku kena cari duit gak...banyak nak pakai...bukan sket2!

>> aku harap mak bagi aku stay kat alor star n keja...tak kisah la keja apa pun..janji duit masuk..at least aku boley settlekan benda tu sket dulu...kalau tak cukup jugak...mybe aku kena jual some of my stuff..handphone ke... *jangan risau..saya tak kan jual fon awak  or mybe my lappy....hmmm

**********************************************************************

>> final exam! tolong habes cepat! aku dah letih sangat!

***********************************************************************

>> rumah baru lepas kena banjir...sian family aku...aku tak dapat hadapi kesusahan masa tu...apa mak ayah n adik2 aku makan masa tu? adik2 sihat tak? benda apa yang rosak kat dalam rumah tu? kucing n hamster macam mana? barang2 aku apa cita? buku2 aku????

>> tapi bersyukur sebab family aku semua selamat...

********************************************************************

>> masalah tido yang semakin membimbangkan...kenapa aku tak ley tido? stresskah aku??? adeh~

>> betol ke orang cakap tak tido malam badan makin gemok? mungkin jugak coz aku rasa makin besar daripada biasa...TOLONG!!!! cukup la membesar setakat ni je...dah tak mo besar dah!

*************************************************************************

>> rambut tetap jugak gugur walaupun dah tak makan megi! uuuuwwwwaaaaaa~
camne nak wat??? dah try pakai ubat pun same je....

**************************************************************************

p/s : aku bukan merungut! aku just luahkan ape yang aku rasa...sebab ni tempat aku mengadu...tak de sesape dah...kalo ade yang tak suka sila blah!