Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

AKU SAYANG KO LA NGEK! KO KAN KAWAN AKU!

>> salam...mood aku sekarang agak sedey...sebab baru je jap tadi sorang kawan baek aku ni terasa ngan aku...kenapa dia terasa? dia cakap gambar dia dah takde dalam blog aku ni...okay...salah aku...kalau aku jadi dia pun aku akan terasa kan...

>> wahai sahabat! aku ade sebab sendiri kenape aku tak letak gambar ko kat sini..ko nak tau tak ape sebabnye? meh sini aku nak mention...tu pun kalau ko nak tau la kan...hmmm

1) aku nak jage hati awek ko sebenarnye...aku tak nak dia salah faham pasal persahabatan kita...mungkin sekarang kita tengok dia okay...tapi dalam hati dia kita tak tau kan...

2) aku tau ko pemalu...kalau tak takde la ko  malu2 kalau nak jumpe aku kan...kalau tempat tu ramai orang je ko mane pernah nak jumpe aku..ye x? betol kan ape aku cakap ni?? so kat situ aku assume yang ko tak nak orang tau yang ko kawan ngan aku...

3) aku mane pernah ade gambar ko! yang aritu pun aku curik kat myspace..tu pun ko pernah complain yang gambar tu ko nampak tak hensem..jangan nak wat2 lupa...ko pernah cakap dulu! so aku tak tau nak amek gambar mane...kalo aku letak gambar baby yang ko antar tu bley?

>> okay tu antara alasan aku la...aku tak tau la ko bley trima or tak...okay sekarang aku nak listkan beberapa benda yang mungkin ko terlepas pandang...

1) walaupun aku tak letak gambar ko...tapi aku tak pernah lupe nak sebut name ko dalam setiap entry aku yang melibatkan persahabatan...ko bley check sendiri kalo ko tak percaya!

2) aku pernah mintak permission ko nak tulis pasal ko..tapi ko tak kasi...sebab ko malu kan??ko tak suke orang tau ko kawan ngan aku...aku tau tu....

3) bukan je kat blog...kat fb aku...pernah ke aku lupe tag name ko kalo ade pape? lagu aritu...kalo aku tak hargai ko sebagai kawan aku..aku tak kasi ko lagu tu...

>> sahabat...aku tau ko terasa ngan aku...aku tau ko camne...okay...take your time..amek la seberapa banyak masa pun yang ko nak...kalau ko rase dah tak nak tegur aku lagi pasni...terpulang kat ko...aku just nak ko tau je yang ko memang sahabat aku dunia akhirat! ko ingat tak aku ade pernah cite kat ko yang ade orang kate laki ngan pompuan tak boley jadi kawan baek? aku nak kite buktikan yang bende tu TAK BETOL! tapi kalau ko dah tak nak kawan ngan aku disebabkan "hal gambar" ni tak pe la..aku just nak cakap kat sini...thanks coz jadi kawan baek aku...TQ!

friendship Pictures, Images and Photos

p/s: kalo ko perasan lagi...gambar kawan baek aku mase skolah dulu pun aku tak letak kat sini..tu tak bermakna aku dah lupe dorg...kawan2 akan tetap ade dalam hati aku..hope you notice that! *gambar diatas adalah gambar hiasan semata2...just nak tunjukkan persahabatan...no pegang2 k!