Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

AKHIRNYA... YEAY!

>> salam...nak cite sket ni...nampak tak header aku tu...baru wat td...hahaha akhirnya menjadi setelah kali ke berapa puluh percubaan pun aku tak tau...sian aku kan...ketinggalan betol...orang laen dah berkurun wat header lawa2..aku baru ja wat...walaupun tak lawa mana tapi aku tak kisah..janji jadi..hahaha yes2!ni suma mesti sebab kerajinan aku menggodek benda ni sambil study subjek hubungan etnik (kononnya~) kah3! berkat2...

>> dah alang2 aku lama tak update blog ni..meh sini nak cite pasal my current activity..emmm aku sekarang ni ngah study week...thats mean minggu depan dah start final...but guess what? sampai sekarang aku tak tau lagi jadual exam aku yang sepenuhnya...yang aku tau aku ade paper untuk 10 n 11 november ni...yang laen2 aku tak tau...heeeeee teruk tak aku?? tapi tak pe! aku janji sok aku salin kat rusy jadual tu okay? so sepanjang study week ni keja aku adalah mengular..you know mengular?? maksudnya dok saje tak wat pape la...first time kot study week aku malas sampai camni skali...yang hubungan etnik ni pun baru bukak arini je...dulu pun malas gak tapi tak la semalas ni...MANE SEMANGAT KO NI JAT???!!! emmm tah! aku pun tak tau mane dia pegi..melancong kot...lagi satu study week ni berlambak2 la pulak assingmentnye...adeh~

>> okay sekarang mari kita study ye...sudah2 la ngonline tuu...to all my friends terutama kat UTM Skudai n UTM IC KL good luck ye! daa


Good Luck Pictures, Images and Photos 

p/s: sebenarnya baru balik dari Fakulti Tamadun Islam ni...tengah2 malam g sane coz CD yg ade soft copy assignment group aku ngan group rusy tertukar..adeh~ terpaksa guna moto hazwan g sana coz nak tukar balik..emmm n mak call..cakap rumah hampir naek air..banjir....aku risau!