Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SELAMAT HARI RAYA!!

>> muahahaha saya sudah berada di rumah tercinta..dah 3 ari balik baru nak update blog kan kak jat..adeh...sory la ye...dah lame xupdate..busy je memanjang...serius..sebelum balik cuti ni aku ada 4test berturut2...study untuk test pun dah macam study untuk final exam...bukan apa...xnak sejarah berulang kembali...huhu tapi xpa! sebab sekarang aku dah berada di rumah..so inilah masanya aku nak recharge balik tenaga aku yang dah banyak sangat terpakai...adeh..letih oh dok sana...macam2 kena pikir...dengan masalah bertimbun2..sabar je la kan..

>> so dalam masa tak sampai seminggu lagi hari raya akan menjelang tiba...taun ni aku beraya dengan family! happy sangat2..sejak 3taun lepas, sejak aku study kat kl, aku beraya kat umah tok aku kat sana...aku kena temankan tok coz aunty ja kena balik kampung uncle kat perak..beraya kat sana..so tinggal la aku dengan tok ja time raya tu...sibuk! coz umah tok macam umah tumpuan sedara mara...disebabkan tok dah xberapa larat nak jalan kesana kemari..so aku la yang terpaksa wat suma benda...letih..letih..letih...sian aku...taun ni aunty ja beraya dengan tok coz mak mertua dia dah xda...so dapat la aku balik beraya dengan family aku..yeay!

>> di samping kegembiraan tu ada jugak ketensionnan...disebabkan taun ni family aku akan beraya kat kampung sebelah mak aku kat baling...so sebelum balik sana aku terpaksa siapkan kuiz BI yang berlambak2 kat MyLine...bencinya!!! aku kena wat satu Test and Rank..n 20 Short Quizess...bapak banyak! and wat mase ni aku baru je siapkan test and rank..short quizess tu maleh nak nak bley x??

>> okay..sempena hari raya ni..aku nak ucapkan selamat berhari raya kepada:

1) ABAH DAN MAK yang dah besarkan kakak..kakak mintak maaf kalau kakak dah banyak wat salah kat mak n abah..mintak maaf jugak kalau kakak ada terkasar bahasa, tercakap kuat, tertengking kat mak abah..kak xsengaja..betol...halalkan makan minum kakak selama ni k...Love Pictures, Images and Photos

2) ADIK2 ku yang selalu dirindui...selamat hari raya...sory xda wet raya untuk ampa..aku xkeja lagi okay...so jangan berangan nak dapat wet raya dari aku...hahaha aku nak mintak maaf la kalo aku ada wat salah kat ampa suma...kot2 aku ada termarah or paksa ampa wat benda pa2 ka kan...tapi besa la tu...nama pun adik beradik..pa2 pun aku cayang kat ampa suma...ngaji rajin2 k..hehehLove Pictures, Images and Photos

3) INTAN,ROS N RUSY ..thanks for being my good friends! aku sayang korang sangat2..thanks sangat coz selalu bagi aku semangat..susah senang kita bersama..aku mintak maaf kalo2 aku pernak wat korang marah..wat korang terasa..sejujurnya aku xsengaja...harap persahabatan kita kekal selamanya...Love Pictures, Images and Photos

4) NATASYA AHMAD,AMIRA NADIA, NURUL SAADAH,DARQUTNI, HERSAM HERMAN..kawan2 baek aku kat sekolah dulu...kita ber6...kemesraan kita..gelak ketawa kita..mana pi suma tu ea? aku rindu sangat suasana tu...harap dapat berulang lagi..pa2 pun selamat ari raya untuk ampa suma...mintak maaf atas salah silap aku...duit seringgit tu..aku harap masing2 still simpan...sayang ampa!Love Pictures, Images and Photos

5) SAIFUL AZLIE...thanks coz selalu dengar keluh kesah aku...xjemu2 ko dari dulu ea...thanks sangat2...ko antara kawan yang paling baek dengan aku...banyak tolong aku...banyak bagi pendapat...huh! xternilai r sume tu...selamat hari raye..aku mintak maaf kalo ade salah silap ngan ko...kem salam kat wani tau..heheLove Pictures, Images and Photos

6) ENCIK NGARUT...cik jahat nak ucap selamat hari raya kat awak jugak..thanks for everything...cik jahat nak mintak maaf kalo ade pernah wat salah kat encik ngarut..mesti la pernah kan...kalo tak pernah xkan la..........emmm encik ngarut jangan marah ye..cik jahat just tulis2 je kat sini...ni je la tempat cik jahat cerite sume bende...sorry k...Love Pictures, Images and Photos

7) KAWAN2 LAEN...nak say sorry kat korg sume gak kalo2 jat ade wat salah kat korang...biase la...mulut jahat jat ni memang kadang2 tak kire tempat..jat mintak maaf tau...pape pun jat sayang kawan2 jat...Love Pictures, Images and Photos

>> emmm tu je kot...kepade sesape yang tak disebut kat atas tu jangan terase ye..korang sume masuk kategori kawan2 laen...hehe...okay la..sampai sini dulu ye...SELAMAT HARI RAYA!!

Selamat Hari Raya Pictures, Images and Photos

p/s: gambar2 raya akan diupload kemudian k...tggu entry seterusnya yang xtau bila...hehe
CAT SMILE Pictures, Images and Photos