Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

BERHARI RAYE DI KAMPUNG!

>> huitt! aku dah kat kolej skrg ni...bosannye...sok dah start klas...malehnye nak g klas...ponteng bley tak? huhuhu...k la...aku nak upload gmbar raye ni...seperti yang sedia maklum aku raye kat kampung...so ni la gmbar2 nye...tapi bukan sume la ye...sket2 sudaa...


*kehkehkeh..inilah baju raye saye..warna biru2an..huhu tapi teruk la muke aku hari raye ni...


*hoh! si kak ngah ni sepatutnya baju dia warna biru..tapi last minit dia pi tukar amek warna ni...dia kata baju dia yang warna biru tu tak lawa...hampeh! kalo x bley wat tema..haish!


* selendang kak lang ni dia kena boh sendiri walupun tak reti...mula2 aku janji nak tolong boh kat dia...tapi last2 aku jadi maleh...sian dia...hahaha sory la ye...


* si achik ni tak kira la hari apa pun mesti maen kucing punya..hadoih! dah macam tarzan kucing dah..aku xsuka eh bulu2 kucing nieh!


* amad sampai termuncung2 maen game kat fon tu...sian adik aku sorang ni...dia xdapat beli lego yang dia nak walaupun wet raya dia banyak...mak xkasi daaa...


* adik pijan cayang...mulut becok 24jam...happy sangat dia raya2 ni...suka maen mercun ngan amad..hehe cayang dia!


* abah n mak...mak ngan abah tukar baju dah mase ni...xsempat nak amek gambar baju raya mak n abah..


* adik beradik kami!


*hoh! sape ni? ni la boypren saye...tteeeeettttt! hahaha