Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

3 DAYS TO GO BEFORE MY GRADUATION DAY!!

>> salam!! hari ini adalah hari yang agak meletihkan bagi aku..haish! kalau nak ikutkan hari2 pun meletihkan...tapi takpa..tak mau merungut jat! bak kata seorang "pak cik tua" bukan senang nak jadi senang! yes! i know that! thats why la aku masih tegak berdiri disini...huhu 

>> ermmm pagi tadi sesape yang akan konvo sem ni ada taklimat konvokesyen kat DEWAN SULTAN ISKANDAR...so aku sebagai salah seorang daripada mereka2 itu pun hadir la sama...tak da benda pun..just dia tunjuk n terangkan flow untuk hari kejadian tu nanti la kan...ramai gak la kawan2 sekelas aku dulu yang datang...sempat la jumpa 4 5 6 orang...nak jumpa semua tak sempat...busy sangat la...pas taklimat tu dah kena rushing g pejabat fakulti untuk hantar form cuti then terus kena pegi kelas...so kepada kekawan ku yang tak sempat jumpa tadi aku mintak maaf la k..so dorang suma tu akan stay kat skudai ni sampai hari konvokesyen ktorang selasa ni...ktorang adalah sesi yang terakhir untuk majlis konvokesyen UTM yang ke-45 ni...so lame lagi la dorg stay..bley jalan2 dulu kan... emoticon Pictures, Images and Photos

>> yes! tinggal 3 hari ja lagi...tak sabar sangat...ermmm walaupun grad diploma je kan....jubah pun hitam je...topi pun tak de...tapi aku tak kisah! at least aku punya peluang untuk meraikan hari tersebut...wah! skema ayat...hahaha..kepada sesape yang cakap jubah budak2 diploma tak lawa tu...you better watch out k! aku cabai mulut tu kang! at least ktorg yang diploma ni dapat merasa 2 jubah skali...jubah diploma n jubah degree yang maroon tu...korg? ado?! xdo kan?? so sila mendiamkan diri anda sebelum anda didiamkan oleh saya! emoticon Pictures, Images and Photos

>> emmm dalam happy2 pun ada gak cite sedeynya....family aku xdapat datang sume...yang datang just mak aku je...n ditemani oleh mak tam..abah dan adik2 tak dapat datang coz adik2 sekolah..tapi takpe! saya okay je! baju konvo plak nanti mak bawak dari rumah...baru tempah je...harap2 cantik la ye...hmm emoticon Pictures, Images and Photos

>> sok free! so bley la aku amek peluang ni untuk pergi mencuci2 mata kat pesta konvo...rase cam nak beli something untuk kawan2..hadiah konvo...sok kita tawaf suma booth! nak cari hadiah tu sampai jumpa...okay la...nak tido...sok bley gerak awal sket...hehe nite!emoticon Pictures, Images and Photos


graduation Pictures, Images and Photos