Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

TAG FROM SEHA >> SORY COZ LAMBAT YE! (^,^")

>> hallo..aku ngah tggu nak g kelas kul 4 ni...then aku baru teringat yang seha ade tag aku..so aku nak try siapkan la ni..cam banyak gak soklan ye...hehe sory ye seha..xsempat nak wat ritu...busy sket! okay let's start:~


1. SUBJEK YANG PALING TAK SUKA MASA SEKOLAH DULU? DAN SEBABNYA?
>> ermm..soalan yang agak panas jugak ye..okay.sebelum aku jawab baek aku mention kat sini yang aku bukanlah best student or ulat or cacing buku kat sekolah dulu! aku besa2 saja bro! banyak kali gak la kena denda coz xsiap homework..hiash! memalukan btol! so sudah tentulah aku mempunyai beberapa subjek yang xsuka..tapi kat sini ye nak yang "paling" kan..aku jawab ni...aku xsuke sangat2 add math! okay2..aku tau mungkin ade yang terbace ni akan cakap dalam hati or terang2an "eleh! add math senang je!"..fine..tapi aku xsuke..coz aku rase cam orang bodoh je bila aku blajar subjek ni..adoi...hate it! lemah ah math2 ni!



2. SAPE NAME CINTA MONYET ANDA DULU?
>> cinta monyet eh? ermmm xnak jawab ah soklan nieh! next!!!!



3. TAGELINE YANG SELALU ANDA GUNA..
>> ermmm aku selalu gune perkataan "adeh"..kalo xsilap aku la kan...tu bley kire sebagai tagline gak ke? hehe ermm ade jugak perkataan laen yang aku selalu gune..tapi xsekerap perkataan "adeh" la.. :)



4. NAME BLOG YANG PALING KERAP ANDA LAWATI DAH SEBABNYA.
>> ermm xde la kerap sangat kot..coz aku sendiri jarang berblogging..tapi aku slalu gak bukak blog cik iqa..kenape? sebab iqa selalu tuka template blog ye..aku ske tengok! comel! hehe




5. PIC YANG ANDA PALING SUKA DAN SEBABNYA..

>> okay2! aku tau muke aku sangat teruk dalam pic ni kan..tolong jangan komen pape ye..aku suke pic ni tau..sebab ni pic mase malam birthday aku ngan rusy yang ke-21..intan and ros yang belikan kek ni..and hadiah juge..tapi xde la dalam ni..malam tu jugak free je aku ngan rusy kena baling ngan bedak..adeh! susah nak basuh kot kalo naek atas rambut..tolong jangan buat lagi ye kawan2..muke yang letih ni adalah disebabkan petang tu ktorang jalan jauh coz nak wat assignment..malam tu ilang suma letih..hehe




6. PIC PALING GEDIK YANG ANDA PERNAH ADA..
>> aku xingat ni time klas pe..klas HR kot..tapi yang pastinya ni mase kat UTMKL la..buruk nau muke aku! ni kononnye nak amek gmba yang laen sket la..slalu posing same je kan..skali nah! hamek ko! adeh~ lawak plak aku tengok..ni kalo ros tau aku boh pic ni mesti ye marah..sory ros c(:



7. PIC YANG MENAMPAKKAN SENYUMAN ANDA PALING MENAWAN..
>> aku bukanlah pemberi senyuman yang menawan..aku senyum xlawa kot..kalo xsenyum lagi la xlawa..so ni je yang termampu..walaupun nampak agak teruk! hehe



8. ASET DIRI YANG PALING BERHARGA..
>> aku cume ade family and kawan2 aku..they were my breath! they were my everything!



9. APA YANG ANDA TAHU MENGENAI PEMBERI TAG INI?
>> seha ameera jamil..merupakan salah seorang kenalan saya..dia tinggal di alor merah, alor star..kalo xsilap la (- -") saya dah kenal dia sejak sekolah lagi walaupun kami bersekolah di sekolah yang berlainan..seha merupakan graduan daripada POLIMAS, Jitra..dia mengambil jurusan Perakaunan sama seperti kawan baek saya NATASYA AHMAD..mereka juga berkawan baek..seha sekarang sudah bekerja (ye kot!) ermm saye xbley curik pic dia kat blog coz dia kata dia benci saya! (xbley copy la tu)..kat fb dia pun xde gambar..so inilah yang seadanya...



10. TAG KEPADA 3 BLOGGERS!

>> IQA



>> okay! dah siap! sesape yang kena tag tu wat la ye...