Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

SHOPPING!!!!

>> hallo! sihat sume? yang sihat tu bagus la..yang xsihat tu g makan ubat ye adik2..okay..nape tajuk kali ni shopping? sebabnye keinginan aku untuk memboroskan duet memang sangat membuak2 ni..kenapa aku jadi camni? hello...aku memang shoppaholic okay..cuma xnampak sangat sebulan dua ni coz poket kering..hehe

>> bila la duet nak masuk ni? lambat sangat...aku nak pi beli baju..aku dah kekurangan baju dah kat dalam locker tu..ermm heran gak aku mana pi baju2 aku sume..tertinggal kat umah ke pe? tapi tak kan banyak sangat tertinggal kat umah kan..memang tinggal sket dah ni..untuk pi klas sok pagi pun aku tak tau nak pakai baju pe...adoi..pening kepala saya!

>> so sekarang aku ngah tunggu duet masuk..nak settle pasal buku n mana2 lagi benda yang penting..then boley la aku beli baju baru sepasang dua kan..ermm lagi ape nak beli ye? hmmmm ha! lupa plak! aku kena wat "sepet mata"..oppss! aku lupa nak mention kat sini yang sepet mata aku ilang mase MTM aritu..aku rase tercicir dalam bas..tapi pak cik tu cakap tak de..sedey kan..aku sayang spec tu... ;(

>> so! aku mempunyai alasan yang "agak" kukuh disini untuk keluar bershopping..nobody can't stop me..kecuali dia......tapi dia dah tak da..so tak kisah la kan..ermmm ade sesape nak ikut aku g shopping tak?




SH0PAHOLLiC Pictures, Images and Photos