Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

MASIH LAGI ANAK UTM..

>> yup! itulah hakikatnya..aku akan teruskan perjuangan aku sebagai anak UTM dalam mengejardegree plak lepas ni..tapi untuk degree ni aku akan ditempatkan di UTM Skudai, Johor!! bapak jauh! kalau dulu dari KL keALOR STAR aku naek bas sampai kematu punggung! pasni aku xtau la camne plak..memang berakar r..bley tumbuh pokok kot! adoi..


>> masa keputusan UPU keluar semalam aku still dekat kampung..intan yang tolong check kan untuk aku..thanks mak cik! jasamu ku kenang..hehe..syukur sangat dapat sambung study..aku ingat dah xda harapan dah..result cukup2 makan ja..kita xpandai..haha..dan yang paling best geng aku suma dapat tempat yang sama n cos pun sama..yeay!! GENG LAW xterpisah..hehe


>> pape pun aku harapkan yang terbaek untuk kali ni..dah xmo maen2 dah..nak ngaji btol2..huhu..banyak sangat benda yang aku kena uruskan sbelum bertolak g JB..lappy kena repair..dah wat hal balik..lagi teruk dari dulu..skrin dia dok ketaq memanjang..pening kepala aku..pastu nak uruskan dokumen2 yang nak kena bawak..barang2 xyah beli dah..guna yang mana ada dah la..cuma tambah sket2 ja kot..hehe


>> kalo nak tanya apa perasaan aku sekarang, jawapannya aku sangat bersyukur dan happy..harapnya aku dapat capai cita2 aku untuk bantu senangkan family..insyaallah..korang doakan aku jugak ye..ehheeemm2!!nak nyanyi sket...UTM....SANJUNGAN BANGSA...hehe bye..