Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

RAFIQIN DARWISY..SAPE LA BUDAK NI KAN..

>> seperti yang sedia maklum, arini aku ade paper..paper Human Resource la ape lagi...so semalam memang aku bertungkus lumus r hafal note yang mane2 aku rase xingat...sampai minum nescafe + 100PLUS kot coz xnak tido punye pasal..dan hasilnya memang aku xtido sampai la sekarang ni! adoi.. emmm aku abes study sume dalam kul 6 pagi tadi la..sementara nak tunggu 6.30 tu aku on9 la facebook kejap..pastu aku ade jumpe satu group ni kat fb..name group ni Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI!!
(mybe dah diremoved oleh admin)



>> ade ape kat group ni? sape rafiqin darwisy tu? selidik punye selidik rupenye budak rafiqin tu dah kuarkan kate2 yang sangat kesat kat arwah din beramboi..bukan sikit2 punye..memang teruk la ape yang dia cakap tu..dia siap bagi satu link yang kononnya video jenazah din beramboi..padahal dorg cakap link tu yang webside lucah punye..memang menghina la kan..xcukup dengan tu dia mengaku yang dia tu malaikat yang diutuskan tuhan..lagi..dia maen2kan ayat Al-Quran dengan menyebut Al-F**K utk Din Beramboi yg sepatutnya disebut Al-Fatihah utk din beramboi..



>> KUANG AJAQ LA BUDAK NI! kalo aku dapat memang makan kaki ngan aku! kalo korang nak tau, budak ni baru je form 2! hingus meleleh lagi kot..aku geram ni bukan sebab aku fanatic fans of din beramboi ke ape..aku cume sakit ati tengok ayat kuang ajaq dia tu! macam orang xde agama..cakap dia malaikat sume..hina Quran la..adeh~ ni yang wat aku nak kuar perkataan yang bukan2 nieh!



>> sekarang ni kat facebook n myspace sume orang ngah hentam budak tu..group kat fb tu plak memang makin bertambah bilangan membernya..walaupun baru ditubuhkan xsampai 24jam, tapi group tu dah ade 17000++ members..sume dah kutuk2 maki2 budak tu...siap hina mak ayah dia lagi...sian mak bapak ko dik oi...xpasal2 je kena maki disebabkan perbuatan ko..aku rase satu Malaysia ni dah xpuas hati ngan budak sorang nieh! dorang siap siasat kat mane budak tu skolah sume..si rafiqin ni pun mesti dah takut gile skrang..hmmm takut jadi kes polis je...xtau la camne ngan mase depan budak ni..sume orang doakan yang xbaek sal dia...nasihat aku satu je..mintak maaf secara terbuka la..harap benda ni akan selesai...jangan wat lagi pasni...kalo aku memang dah serik..kalo ko aku xtau la! hmmm





* ni la Rafiqin Darwisy..sedap kan name ye..ala tomey2! mude lagi dak ni haa..muke cam adik aku yang darjah dua pun ade..sayangnya mulut n perangai xsecomey nama..

* ni mase kul 4.45 ptg arini..5/4/10..sekarang ni aku rase mesti dah bertambah 4 5 6 kali ganda..try tgk kat group tu..aku dah link kat atas tu..klik je name group..tapi mybe dorg dah nak remove group ni..kalo sempat tgk la ye...

BERITA TERKINI: budak ni dah mintak maaf dah..tapi ramai lagi yang xnak maafkan dia..sian dia...weh korang! maafkan la dia..budak2 kot...biar jadi pengalaman kat dia...maafkan dia eyh? weh rafiqin! aku dah maafkan ko...orang laen xtau la..huhu