Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

MALAM TERAKHIR DI KSJ!

>> hye! malam ni merupakan malam terakhir aku akan berguling2 kat katil kesayangan aku kat K2 ni..sedeynye! tomorrow no more guling2 kat sini..sok pagi my lovely aunty ja akan amik aku balik umah tok..and i will never come back to guling2 again! coz aku dah abes stdy..so aku akan tinggalkan k2 ni..uuwwwaaaa! ='( i will stay at my granny's house sampai mak datang kl..mak cakap nak datang 2aribulan..tapi xtau la kan kalo2 tarikh berubah ke..harapnye xla..


>> so sempena malam terakhir ni aku akan cuba manfaatkan masa2 yang tinggal ni dengan mengonlinekan diri aku sepenuh hati..sebab sok aku dah xley guna wifi KSJ dah..broadband? xbayar lagi daa..org maxis pun dah call2 smalam suh p bayar..aku ye kan aje..maleh nak layan...biase la poket ngah kering kan..hehe lagi aku nak guling2 puas2 kat katil ni..sok dah tinggal dah..and lagi aku nak p mandi lame2 kat bilik air dalam bilik aku ni..nanti mesti rindu..hahaha poyo! emm banyak benda yang aku akan tinggalkan kat sini..nasi lemak sedap kat depan kolej, nasi ayam n tom yam kat flat, nasi kukus, teh ais cafe, kedai r-young, kedai manbo, koop kolej n campus, jagung, pasar malam tasik n rampai, klcc, times square, law yat, sogo, jaya jusco wangsa maju, wangsa walk, carrefour wangsa maju, kfc n pizza hut wangsa maju n banyak lagi la tempat2 laen! rase cam nak sebut sume je...haish! pasni dah xley g sane lagi..ermmm boley sbnarnye tapi xtau la taun bile plak aku nak datang kl ni lagi kan..


>> sok pas pulangkan kunci bilik kat pejabat, bermakna tamatlah tempoh aku dok kat sini..aku dah xjadi warga utmkl lagi..tapi insyaallah..kalo ada rezeki aku akan jadi warga utm skudai plak! yeah! xsabar rasanya..harap2 dapat la aku sambung degree..kalo xdapat? ermm keja la kot..kumpul duet banyak2..kawen! haha..k la tata =)


p/s: satu lagi benda yang membuatkan aku bertambah2 sedey ialah pasni dah xdapat jumpa encik zarol hazri selalu.. jauh sangat.. camne nak buat ea? b turun alor star bley x? sad* Pictures, Images and Photos