Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

Malam Pra Graduan 2010

>> wuuhu! ari sabtu aritu telah berlangsung Malam Pra Graduan 2010..atau bahasa mudahnya dinner utk budak2 yang dah nak grad..aku pun join gak..tapi yang sedeynye xsume dak2 taun 3 join dinner ni...xtau la nape..mybe dorg ade keja laen kot..emmm xpe la..so bebalik pada cerita..semalam sebelum g sana geng aku and tambah akim(spupu intan) g la pandan indah utk "mekap2" kekawan aku ni..aku xmekap pun coz maleh nak ngabehkan duit..so conteng ja sendiri..itu pun setelah dipaksa..dah lama xpakai mekap..berdebu skejap muka aku..adeh..

>> nak dijadikan cita kami sampai pandan indah tu pun dah lambat gila..nak mekap sorg2 lagi memang la lambat..sampai kul 5 gak la..lepas mghrib baru siap...naseb bek aku xmekap gak kat akak tu..so kami pun terlepas la red carpet..xdapat la nak glam2..hmm pas dah settle sume akim ngn zul yang bertindak sebagai pembawa kereta pecut sehabis daya la..naseb bek x jadi bnda bukan2 huhu

>> dah sampai tu kami pun daftar n masa masuk dewan tu suma orang pandang ja..termasuk pengarah kampus yang masa tu ngah berucap..haha lawak gila..tapi kami wat slumber ja..ni baru betol2 glam..lebih glam dari red carpet kot..dah r meja kami kat tengah2 laluan tu..memang best la..rase cam budak jahat ja kan..eh! tapi jangan xtau..lambat2 ktorg pun salah sorang dari kami jadi queen of the night tau..nak tau sape?rusydiah la...hehehe bangga siot! tahniah geng!
>> pape pun malam tu mmg best and akan jadi sebahagian dari memori sepanjang aku kat UTM ni..thanks utk adik2 yang dah bersusah payah wat MPG ni...aku tau mmg susah nak organize MPG ni coz kwn2 batch aku pun penah wat benda ni..korg memang the best!

*saya..biasa2 sudah..maleh nak melaram sakan..bukan lawa pun kite ni..hehe ermm ada orang tu cakap kite montel..jawab saya: yup! saya memang montel!huhu

*intan with her bulu-bulu..meletop seyh! macam artis tuu..hehehe

*ros..arabic style..ramai orang cakap ros macam waheeda..1st time mekap mak cik ni..hasilnye perrggghh! pasni ros mmg kena blajar mekap r..hehe

*rusydiah..QUEEN OF THE NIGHT! lawa kan dia..hehehe xsia2 kita jalan2 kat jln TAR waktu ujan coz nak cari tudung ang weh..rupanya ada hikmah..hehe