Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

kem ibadah vol.2 + my busy week!

>> haloo..ngah stdy utk test business com ni..ermm sbnarnya xbetol2 stdy lg..just tengok2 note je..kepala aku sekarang ni ngah berdenyut2 macam nak terkluar sume isi kat dalam ni..sakit sangat! tapi aku kena bertahan coz sok pagi aku ada test..


>> aku baru je balik dari kem ibadah..penat seyh! kena jalan kaki about 3km before sampai kem tu..bas xley masuk dalam coz jalan kecik..so terpaksalah menapak naik turun bukit..kaki aku yang memang sedia sakit ni jadi bertambah2 sakit..whats wrong with my leg?i have no idea..sejak aku g cari bahan assingment kat uniten sampai la skrang..masih sakit lagi..terutama kalo aku kena jalan banyak..lutut xyah cite la memang masalah lapuk tu..


>> berbalik pada cerita..best x kem ibadah tu? ermm for me pengisian dia okay la..cume pengurusan dia je cam xteratur sket..tapi biase la..xde program yang sempurna kan..okay la...benda dah lepas..and sekarang aku dah balik kat kediaman siswa jaya yang tercinta! wah! baru sekarang nak cinta2 kat kolej kan..hehe and now im facing a lot of note infront of me! dah mule bace dah..tapi xingat pape..coz kepala aku ngah berdenyut2 dasyat!


>> this is the final week before stdy week..seperti biasa memang akan busy la..nak submit assgmnt..test lagi..ditambah lagi minggu ni ada satu paper final..ari rabu ni untuk subjek ekonomi islam..xready pape lagi!adoi~cant wait to finish this week..pastu aku bley rehat sehari dua before struggle utk final..doakan aku bley hadapi sume ni ye kawan2...okay2! nak p study plak..wish me luck!
ermm? Pictures, Images and Photos